۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۳۱۰۵۸

احداث واحد جدید پتروشیمی در آذربایجان غربی

ستاندار آذربایجان غربی از موافقت وزارت نفت برای احداث واحد جدید پتروشیمی در استان خبر داد.
احداث واحد جدید پتروشیمی در آذربایجان غربی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    محمدمهدی شهریاری  استاندار آذربایجان غربی در دیدار با یکی از سرمایه گذاران متقاضی در حوزه پتروشیمی تصریح کرد: ظرفیت‌های آذربایجان غربی در پتروشیمی قابلیت سرمایه گذاری‌های کلان را دارد و رفع موانع سرمایه گذاری وظیفه اساسی مدیران برای جذب سرمایه گذار و رونق تولید است.
شهریاری با اشاره به قابلیت‌های ویژه استان در پتروشیمی، سرمایه گذاری در ایجاد پتروشیمی جدید و صنایع پایین دستی را یک امتیاز ویژه برای جلب سرمایه گذاری دانست و گفت: به افراد و شرکت‌های مشتاق به سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله پتروشیمی اطمینان خاطر می‌دهیم که مدیریت استان برای رفع موانع احتمالی و تسهیل فرایند تولید اراده جدی دارد.
او تصریح کرد: متاسفانه قابلیت‌های استان علیرغم تلاش‌های انجام گرفته در دوره‌های مختلف بخوبی برای سرمایه گذاران معرفی نشده است.
 استاندار آذربایجان غربی با اشاره به موافقت وزیر نفت برای احداث واحد جدید پتروشیمی در استان گفت: با توجه به ویژگی‌های منحصربه فرد استان در این حوزه، از سرمایه گذاران واقعی که دارای سرمایه و برنامه عملیاتی مشخص هستند حمایت جدی می‌کنیم.
استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری با وجود شیوع کرونا شاهد رشد متقاضیان سرمایه گذاری در استان هستیم که امیدواریم با نهایی شدن فرایند آغاز بکار این پرونده‌ها به زودی زمینه‌های اشتغال و رونق تولید بیشتری در منطقه فراهم شود.
شهریاری گفت: به همه مدیران ابلاغ شده است تا نسبت به رفع موانع تولید اهتمام جدی داشته باشند و کوتاهی در کمک به فرآیند جذب سرمایه گذاری به هیچ عنوان مورد قبول نخواهد بود.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای