۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۱۳۱۵۱۶

آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام سراسری است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از شروع فرآیند آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام حداکثر تا ۲۰ دیماه برای پذیرش بیش از ۳۰۰ نفر خبرداد.
آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام سراسری است
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جعفر ربیعی اظهار کرد : فراخوان آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام حداکثر تا ۲۰ دیماه منتشر شود و در این فراخوان تمام شرایط ثبت نام از جمله اولویت دادن به متقاضیان بومی آورده شده است.
وی افزود : بومی از نظر ما، هم شهرستان بومی موضوعیت دارد و هم استان بومی که در این مورد بومی متقاضیان بندرماهشهر ، بندرامام و استان خوزستان هستند.
ربیعی در ادامه گفت: بدلیل اینکه تعداد پذیرش از ۳۰۰ نفر هم بیشتر است آزمون به صورت سراسری خواهد بود و امیدواریم با برگزاری آزمون شایسته‌ترین فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برای خدمت در صنعت پتروشیمی جذب شوند.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در پایان گفت: گرچه آزمون سراسری است ولی براساس ضرایبی که به متقاضیان بومی تخصیص خواهیم داد احتمال و شانس قبولی شرکت کنندگان بندرماهشهر، بندرامام و استان خوزستان بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور خواهد بود و اگر نمره خوبی در آزمون بگیرند ممکن است تا ۱۰۰درصدظرفیت به متقاضیان بومی تعلق بگیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی