۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۳۱۶۲۹

وزیر نفت تذکر گرفت

نماینده مردم شاهین شهر به وزیر نفت لزوم جلوگیری از انحصارطلبی در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی را متذکر شد.
وزیر نفت تذکر گرفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، لزوم جلوگیری از انحصارطلبی در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی را متذکر شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر نفت به شرح زیر است:
خلاصه تذکر:
لزوم جلوگیری از هر گونه رانت احتمالی و انحصارطلبی در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران
متن تذکر:
بر اساس اخبار رسیده، 11 سال است که شرکت ایده‌نگار از نرم‌افزارهای سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پشتیبانی می‌کند که این خود جای سوال است که چرا این شرکت؟ و چرا این مدت طولانی؟ آیا برا پشتیبانی از نرم‌افزارهای سامانه هوشمند سوخت سالانه از شرکت‌های دیگر دعوت به عمل می‌آید و آیا مناقصه‌ای برگزار می‌شود؟
علت ارتباط شرکت ایده‌نگار با شرکت به پرداخت ملت چیست؟ ایجاد یک مثلث بین شرکت پالایش و پخش، ایده نگار و به پرداخت ملت به چند منظوری است؟ آیا برای سود روزانه بیش از یک میلیارد تومان نیست؟
در شرایطی که خواروبارفروشی‌های کوچک از چندین خودپرداز و دستگاه pos استفاده می‌کنند، علت انحصار واگذاری نصب خودپرداز و بهره‌برداری از تراکنش‌های جایگاه‌های سوخت توسط شرکت به پرداخت ملت برای چیست؟ چرا علی‌رغم تقاضای بانک‌های دیگر این موضوع به مناقصه گذاشته نمی‌شود؟
لذا ضروری است با رعایت اصل چهل و چهار اساسی از هر گونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری و با بررسی و نظارت بیشتر بستر رقابتی مناسبی برای عموم مردم و سایر شرکت‌ها و بانک‌ها ایجاد گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی