۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۳۱۶۳۷

زمان آزمون استخدامی پتروشیمی ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ضمن تقدیر از پیگیری های استاندار ایلام برای بازگشت به کار کارگران پتروشیمی ایلام گفت: آزمون استخدامی تامین نیروهای واحدهای تازه تاسیس پتروشیمی در دستور قرار گرفته است.
زمان آزمون استخدامی پتروشیمی ایلام
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محمد نوذری امروز در نشست کمیسیون کارگری اظهار داشت: با پیگیری های استاندار ایلام کارگران شرکت مجری طرح شیرین سازی میعانات گازی مجتمع پتروشیمی با توجه به اینکه به عنوان پشتیبان شرکت مشغول به کار بودند، به فعالیت خود ادامه می دهند.
وی افزود: این شرکت می تواند در بحث گوگردسازی و دیگر فعالیت های مجتمع پتروشیمی، کارگرانی که در گذشته در احداث واحدهای پتروشیمی فعالیت می کردند را به کار خود بازگرداند.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای برگزاری آزمون استخدامی واحدهای تازه تاسیس شرکت پتروشیمی تاکید کرد: مقرر شد این آزمون برای تأمین نیروهای واحدهای جدید پتروشیمی به زودی برگزار و نیروهای لازم از طریق این آزمون انتخاب شوند.
پتروشیمی ایلام در فاصله ۱۸ کیلومتری از شهر ایلام قرار دارد.
فاز دوم پتروشیمی ایلام شامل الفین و واحد شیرین‌سازی روز پنجشنبه هفته گذشته در آیینی با حضور استاندار ایلام و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از طریق ویدیوکنفرانس توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری افتتاح شد.
پروژه الفین به عنوان الفین سیزدهم کشور با تلاش مدیران، متخصصان و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس و بدون حضور لایسنسور و وندور خارجی پس از افتتاح توسط رییس‌جمهوری، وارد مدار تولید شد.
ک هزار و ۳۰۰ نفر در هنگام ساخت، ۱۹۰ نفر مستقیم و ۶۵۰ نفر هم غیرمستقیم از محل احداث و بهره برداری این طرح به کارگیری شده اند و ۹۰ درصد پرسنل آن از مردم بومی استان ایلام هستند.
فاز اول مجتمع پتروشیمی ایلام با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی با حضور رییس‌جمهوری در سال ۹۳ افتتاح و در مدار تولید قرار گرفت، این مجتمع با حدود ۲ هزار نیروی انسانی متخصص و کارگر، بزرگترین شرکت خصوصی در استان ایلام و همچنین بزرگترین مجتمع پتروشیمی در غرب کشور است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی