۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴
کد مطلب : ۱۳۱۶۴۴

افتتاح شعبه بانک تجارت در پتروشیمی مروارید

همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی ، واحد بانکی بانک تجارت در پتروشیمی مروارید افتتاح شد.
افتتاح شعبه بانک تجارت در پتروشیمی مروارید
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    آیین افتتاحیه این واحد بانکی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی مروارید و همچنین جمعی از مدیران ارشد مرکزی و منطقه ای بانک تجارت برگزار و توسط مهندس صادقیان مدیرعامل پتروشیمی مروارید رسما افتتاح گردید.
در جلسه پیش از آیین نیز مهندس صادقیان ضمن خیر مقدم به مدعوین و مدیران بانک تجارت، از همکاری در افتتاح واحد بانکی تقدیر و تشکر نموده و در ادامه با بیان نقطه نظرات و انتظارات شرکت از بانک تجارت، آرزوی موفقیت برای هر دو مجموعه در راستای اهداف عالی را داشتند.
همچنین آقایان: پرستش( مدیریت شعب استان بوشهر)، آهنگر( رییس اداره بانکداری شرکتی)، بزرگ(معاونت اجرایی بانکداری شرکتی) و جمعی از مدیران بانک تجارت در این آیین شرکت نمودند، که هر یک از آن ها در سخنانی ضمن تبریک روز ملی صنعت پتروشیمی، گزارشی از انجام فعالیت ها و اقدامات این بانک در حوزه های تخصصی بیان داشته و از اطمینان پتروشیمی مروارید به بانک تجارت قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است این واحد بانکی از مدتی قبل در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریع تر به کارکنان این مجموعه و شرکت پتروشیمی مروارید آغاز به کار نموده بود که طی روز جاری رسما افتتاح گردید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی