۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۱۳۱۶۷۷

بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی بندر امام

مدیرعامل بانک تجارت با هیات همراه به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی از مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید کرد.
بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی بندر امام
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    روز سه شنبه نهم دی ماه رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت به همراه مدیران این بانک به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی در مجتمع پتروشیمی بندرامام حاضر و در راستای توسعه سطح همکاری‌ها جلسه ای مشترک با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و دیگر مدیران ارشد این شرکت برگزار کردند.
طی این جلسه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم گزارشی از فعالیت های پتروشیمی بندرامام در بخش های تولیدی، عملیاتی و پروژه هاو طرح های در دست اقدام ارائه داد.
حمیدرضا رستمی در ادامه افزود : صنعت پتروشیمی صنعتی با فناوری پیشرفته (High tech) در توسعه اقتصادی و اجتماعی نقش آفرین بوده و در قوام اقتصادی و ارز آوری در شرایط تحریم بسیار موثر عمل کرده است . این صنعت تنها با جذب حدود هشت درصد از منابع هیدروکربنی استحصال شده کشور بعنوان خوراک اینچنین نقش آفرین است .
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان ضمن قدردانی از اقدام مدیریت بانک تجارت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی اظهار داشت : اقدام پسندیده و راهبردی بانک تجارت در حمایت از طرح های صنعت پتروشیمی نوید بخش توسعه همه جانبه صنعت و کشور خواهد بود .
در ادامه جلسه مدیرعامل بانک تجارت ضمن تبریک روز صنعت پتروشیمی اظهار داشت: رویکرد اصلی کاری بانک تجارت در حوزه پتروشیمی است و این بانک ۵۹ درصد از امور صنعت پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داده است.
دولت آبادی در پایان خاطر نشان کرد : بانک تجارت با تمام توان کار خود را در حوزه پتروشیمی ادامه خواهد داد تا بتواند در کنار صنعت پتروشیمی به عنوان بانک تخصصی این حوزه قرار بگیرد.
شایان ذکر است در پایان جلسه از سامانه سپرده گذاری متمرکز خانواده تجارت برای کارکنان پتروشیمی بندرامام رونمایی شد که در پی آن کارکنان پتروشیمی بندرامام با عضویت در این سامانه در امر سپرده گذاری به شیوه نوین و آسان اقدامات خود را اجرایی کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی