۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۳۱۸۸۹

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از روز دوشنبه آغاز شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   کامبیز نوروزی  افزود: در این مرحله از آزمون ۹ هزار و ۷۴۶  مجوز برای جذب نیروهای جدید در مراکز بهداشتی و درمانی کشور از محل مجوزهای صادره سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده است.
 وی تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران دانشگاه های علوم پزشکی و اداره کل منابع انسانی و همچنین هماهنگی های صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه هفته آینده، ظرفیت های جدیدی در دفترچه راهنمای آزمون، اضافه می شود که با این افزایش، جمع مجوزهای فراخوان شده به بیش از ۳۹ هزار مجوز می رسد.
 نوروزی تصریح کرد: آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن ماه و در رشته های شغلی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات وابسته به وزارت بهداشت برگزار و تلاش می شود پذیرفته شدگان نهایی آن در اسرع وقت شروع به کار می کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی