۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۱۳۲۰۶۴

کمبود گاز LPG به خاطر مصرف خودرویی است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: بیشتر کمبود گاز LPG به خاطر مصرف غیرمجاز آن در خودرو و استفاده از آن به صورت غیراستاندارد به عنوان سوخت خودرو است. وظیفه نظارت در این مورد با وزارت صمت است اما ما علاوه بر شناسایی و توزیع کار نظارتی نیز انجام می‌دهیم.
کمبود گاز LPG به خاطر مصرف خودرویی است
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   کرامت ویس کرمی اظهار داشت: مصرف‌کنندگان مجاز گاز LPG را شناسایی کرده‌ایم. این گاز برای پخت و پز و مصرف خانگی برای خانوارهایی است که به گاز طبیعی دسترسی ندارند. این افراد شناسایی شده‌اند و سهمیه آنها توزیع می‌شود.
وی افزود: میزان این توزیع بیش از نیاز مصرف کنندگان مجاز است و می‌توان تقریبا گفت دوبرابر است اما متاسفانه مصرف‌کنندگان دیگر به صورت غیرمجاز از این گاز استفاده می‌کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد:‌ وظیفه نظارت در این مورد با وزارت صمت است اما ما علاوه بر شناسایی و توزیع کار نظارتی نیز انجام می‌دهیم.
وی افزود: بیشتر کمبود گاز LPG به خاطر مصرف غیرمجاز آن در خودرو و استفاده از آن به صورت غیراستاندارد به عنوان سوخت خودرو است. همه در جریان این مشکل هستند و همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند تا این مشکل حل شود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی