۵
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۱۳۲۲۴۸

پایان اورهال پتروشیمی پردیس با ثبت یک رکورد

اورهال واحدهای آمونیاک و اوره فاز سوم شرکت پتروشیمی پردیس با ۵۳۲ برنامه تعمیراتی طی مدت ۱۲ روز انجام شد.
اورهال پتروشیمی پردیس
اورهال پتروشیمی پردیس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،رئیس تعمیر و نگهداشت مجتمع پتروشیمی پردیس در این خصوص گفت: بر اساس تجربیات سالهای پیش و پیش بینی بروز قطعی گاز ، از ماه ها قبل گلوگاه های واحدهای فاز ۳ شناسایی و برنامه ای مشتمل بر ۵۳۲ آیتم جهت انجام تعمیرات اساسی این واحدها تهیه شد.
 
مهندس محمد مختاری افزود: با بروز سرمای شدید و افزایش مصرف گاز در سطح کشور، وزارت نفت دستور قطعی گاز تعدادی از شرکت ها از جمله پتروشیمی پردیس را صادر کرد و تصمیم بر این شد که از این فرصت برای اورهال فاز سوم شرکت استفاده شود.
 
وی اظهار داشت: واحدهای فاز  سوم روز دوشنبه ۸ دیماه از سرویس خارج شدند و فعالیت های تعمیراتی از ۱۰ دیماه آغاز گردید که به لطف خدا و همت تمامی همکاران و تلاش شبانه روزی، عملیات تعمیرات اساسی طبق برنامه در تاریخ ۲۲ دیماه به پایان رسید.
 
همچنین غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی تاور T-2002 ظرف مدت ۶ روز که در سوابق تعمیرات اساسی گذشته پتروشیمی پردیس بی سابقه بوده است؛ از تلاش ها و زحمات کارکنان متعهد و متخصصی که در این دوره از تعمیرات اورهال فاز سوم حضور داشتند و افتخار آفریدند تقدیر و تشکر نمود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی