۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۳۲۲۷۱

مجوز ساخت پالایشگاه دوم شیراز صادر شد

مجوز پالایشگاه دوم شیراز صادر و موانع ساخت آن برطرف شده است.
مجوز ساخت پالایشگاه دوم شیراز صادر شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   استاندار فارس در دیدار محمود آستانه مشاور وزیر نفت گفت: روستا‌های گازرسانی شده در استان از حدود ۶۰۰ روستا در ابتدای دولت تدبیر و امید به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ روستا افزایش یافته است.
عنایت‌الله رحیمی افزود: توسعه گازرسانی در بخش صنعت، هم در زمینه خوراک و هم در زمینه سوخت سبب بهبود عملکرد واحد‌های صنعتی می‌شود.
وی گفت: مجوز پالایشگاه دوم شیراز دریافت و موانع ساخت آن برطرف شده است و سرمایه گذاران بخش خصوصی آماده ساخت این مجتمع صنعتی هستند.
استاندار فارس با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت خط لوله انتقال فرآورده‌ها به فارس نیز اضافه کرد: فارس بیشترین میزان گاز را تولید و در اختیار کشور قرار می‌دهد و بر این اساس شایسته است که امکانات و خدمات متناسب با این موقعیت نیز داشته باشد.
رحیمی با بیان این که بسیاری از جاده‌های مواصلاتی استان در اختیار تردد‌های مربوط به وزارت نفت قرار دارد و آسیب‌های متعددی را متحمل می‌شود، افزود: انتظار می‌رود وزارت نفت نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، نسبت به تامین برخی امکانات و زیرساخت‌های مرتبط، اقدامات لازم را انجام دهد.
وی گفت: فارس در زمینه توزیع فرآورده‌ها با تنگنا‌های ساختاری روبه رو است و۶۰ درصد از فرآورده‌های مورد نیاز این استان از سایر استان‌ها وارد می‌شود که موجب تحمیل تلفات و هزینه‌های فراوان در استان می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی