۴
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۱۳۲۲۸۵
در ۹ ماه منتهی به آذر ۹۹ محقق شد

رشد خیره کننده سود خالص پتروشیمی امیرکبیر

سود خالص پتروشیمی امیرکبیر در ۹ ماه منتهی به آذر ماه۹۹ با رشد ۶۴۸ درصد، یکی از رویدادهای بی نظیر این مجتمع تولیدی در سال جاری و حتی سال های گذشته بوده است.
پتروشیمی امیرکبیر
پتروشیمی امیرکبیر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، بنا بر گزارش عملکرد ۹ ماهه منتهی به آذر ۹۹ این شرکت که در سامانه کدال نیز انتشار یافته و به اطلاع سهامداران محترم رسیده است،پتروشیمی امیرکبیر در بخش درآمد عملیاتی،سود خالص؛سود عملیاتی و سود پایه هر سهم رشد خیره کننده ای نسبت به ۹ ماهه سال گذشته داشته است.این رشد قابل ملاحظه؛ با توجه به تدابیر صورت گرفته در حوزه تامین خوراک و تولید اقتصادی و بهبود سیاست های فروش بوده است.

بنا به گزارش عملکرد ۹ ماهه،سود پایه و خالص هر سهم شکبیر ۷،۶۵۸ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یعنی ۱،۰۲۳ریال؛ ۶۴۹ درصد رشد داشته است.

سود خالص شرکت در ۹ماهه سال جاری ۲۷،۵۶۸،۸۷۱ میلیون ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل یعنی۳،۶۸۴،۵۶۰ میلیون ریال؛ ۶۴۸ درصد رشد داشته است. 

سود عملیاتی هم در ۹ ماهه سال جاری ۲۸،۷۱۴،۱۶۶ میلیون ریال بوده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۳،۶۹۶،۲۷۸میلیون ریال بوده و از رشد ۶۷۷ درصدی برخوردار شده است.

سود پایه عملیاتی هر سهم شکبیر در ۹ ماهه اول امسال ۷،۶۱۲ ریال بوده در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۹۴۳ ریال بوده و رشد ۷۰۷ درصدی را تجربه کرده است.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر با۳۶۰۰ میلیون سهم در بازار پایه فرابورس قرار دارد و ۵۲ درصد سهام آن متعلق به شرکت توسعه سرمایه رفاه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دهقان رو دعوت کنید همین عدد سود چند برابر میشه .
تو‌این دو ماه هر جا رفته تحول داشته
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی