۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۳۲۵۱۵

قاچاقچی سوخت پنج میلیارد ریال محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: فرد متهم به قاچاق سوخت از استان به پرداخت پنج میلیارد و ۸۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
قاچاقچی سوخت پنج میلیارد ریال محکوم شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   داریوش جودکی افزود: متهم اقدام به قاچاق ۲۹ هزار و ۹۰۰ لیتر نفت سفید به ارزش بیش از ۲ میلیارد و۵۴۳ میلیون ریال کرده بود.
وی اظهار داشت: متهم محموله نفت قاچاق را در یکی از استان های غربی بارگیری و قصد انتقال آن به اراک را داشت که از سوی نیروهای انتظامی شناسایی و بازداشت شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: پس از بررسی پرونده این قاچاقچی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان، متهم علاوه برضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال نیز محکوم شد.
جودکی افزود: با تلاش اجرای احکام مستقر در گلوگاه شهید زارعی، جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.
وی در ادامه  از تشکیل پرونده برای مالک یک فروشگاه به اتهام گرانفروشی خبر داد و گفت پس از دریافت گزارشی از سازمان صمت استان مبنی بر تخلف گرانفروشی یک فروشگاه واقع در بازار مرکزی همدان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: پس از احضار نامبرده و احراز تخلف، متهم به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی