۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۱۳۲۹۱۵

پتروشیمی جم به تعهدات خود عمل می‌کند

عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم گفت: همواره تلاش کرده‌ایم تا به تعهدات خود در قبال صنایع پایین‌دست عمل کرده و نیازهای این بخش در بازار داخل را تامین کنیم.
پتروشیمی جم به تعهدات خود عمل می‌کند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سیدابراهیم سقایی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست، این نمایشگاه را یکی از رویدادهای مهم صنعت پتروشیمی در ایران و خاورمیانه و نقطه ارتباط شرکت‌ها و صاحبان کسب‌و‌کار بزرگ و کوچک در صنعت پتروشیمی دانست و گفت: این رویداد محل شناسایی نیازهای مشتریان شرکت‌های پتروشیمی در صنعت پایین‌دست و همچنین شناخت تامین‌کنندگان نیازهای شرکت‌ها بوده است.
وی ادامه داد: البته ایران پلاست چهاردهم با توجه به شیوع ویروس کرونا همچنان متخصصان و فعالان صنعت در این رویداد حضور فعال دارند.
عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم با اشاره به تغییرات نرخ ارز و تاثیر آن بر فعالیت‌های این شرکت افزود: بالارفتن یک باره نرخ ارز سبب افزایش قیمت‌ها در بازار داخلی شده است منتهی با توجه به تاثیرات تورمی افزایش نرخ ارز، هزینه‌های تامین کالا و خدمات مورد نیاز شرکت نیز افزایش داشته است که با تلاش همکاران مجموعه جم و اتخاذ رویکردهای مبتنی بر صرفه‌جویی تلاش شده است حتی‌الامکان کنترل هزینه‌ها صورت گیرد.
سقایی تصریح کرد: با این حال پتروشیمی جم با توجه به حجم قابل توجه صادرات، تمامی تعهدات ارزی خود را انجام داده است.
وی ادامه داد: همواره تلاش کرده‌ایم تا به تعهدات خود در قبال صنایع پایین‌دست عمل کرده و نیازهای این بخش در بازار داخل را تأمین  کنیم. همچنین با توجه به رویکرد حمایت از تولید داخلی تلاش کردیم تا با ایجاد تسهیلاتی مانند فروش اعتباری و کاهش کف خرید در بازار داخلی، سهم محصولات مورد نیاز بازار داخل در تولیدات پتروشیمی جم را افزایش دهیم.
وی از جمله رویکردهای پتروشیمی جم را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی دانست و افزود: با همین هدف یک کارگروه در مجموعه شرکت با نام کارگروه ساخت قطعات در داخل کشور سازماندهی شده است تا از این طریق به شناسایی و استفاده از محصولات و خدمات شرکت‌های داخلی بپردازیم.
سفایی تصریح کرد: معتقد هستیم آنچه در داخل کشور قابل تامین باشد باید از منابع داخلی استفاده شود تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های موجود داخلی ضمن رونق تولید و اشتغال از خروج ارز نیز جلوگیری شود.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی