۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۳۳۰۷۵

خودکفایی پتروشیمی هنگام در واردات کاتالیست

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام از واگذاری ساخت آخرین کاتالیست مصرفی محصولات زنجیره اوره و آمونیاک به شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی خبر داد و گفت: به‌زودی ایران از واردات همه کاتالیست‌های محصولات اوره و آمونیاک خودکفا می‌شود.
خودکفایی پتروشیمی هنگام در واردات کاتالیست
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علیرضا جوانمردی در حاشیه برگزاری این رویداد تخصصی در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد طراحی و ساخت کاتالیست مصرفی واحدهای آمونیاک با شرکت‌های سازنده ایرانی، گفت: در زنجیره تولید محصولات اوره و آمونیاک، هشت کاتالیست مصرف می‌شود که تاکنون هفت کاتالیست بومی‌سازی شده است.
وی با اعلام اینکه تفاهم‌نامه ساخت آخرین کاتالیست مصرفی واحدهای اوره و آمونیاک امضا شده و امیدواریم به‌زودی ایران به جمع دارندگان دانش‌فنی تولید کاتالیست «سنتز آمونیاک» بپیوندد، تصریح کرد: با ساخت این کاتالیست، مجموعه کاتالیست‌های مصرفی زنجیره اوره و آمونیاک ایرانی می‌شود و از واردات کاتالیست‌های مصرفی این زنجیره بی‌نیاز می‌شویم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام در سال ۱۴۰۰، یادآور شد: امیدواریم پس از راه‌اندازی واحد آمونیاک، به فاصله چند ماه واحد اوره این طرح پتروشیمی هم در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.
دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان، سازنده تجهیزات، پتروشیمی‌ها، بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی و اعتباری بازار سرمایه از روز دوشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) آغاز به‌کار کرد و امروز به کار خود پایان می‌دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یک دوست
از دید منِ فرایندی، فاجعه ای در راه است ولی البته از نظر مدیر عامل محترمش که تخصص برق و مدیریت پروژه دارد موفقیت محسوب میشود متاسفانه..... و واضح است که نظرات کارشناسی هم برایش فراهم کرده است