۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۱۳۳۱۲۶

روز منفی برای بورس

شاخص کل بازار سرمایه امروز در حالی در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۲۴۱ هزار واحد صعود کرده بود نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و در نهایت به رقم یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد رسید.
روز منفی برای بورس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۵۵۹۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم روندی نزولی داشت و با ۶۳۷ واحد کاهش به رقم ۴۳۸ هزار و ۳۲۰ واحد رسید.
معامله گران این بازار ۵۴۷ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال انجام دادند.
ملی صنایع مس ایران و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
در آن سوی بازار سرمایه فرابورس نیز روندی منفی داشت و شاخص کل این بازار با ۹۰ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار  و ۴۹۹ هزار واحد ایستاد.
در این بازار ۴۴۳ هزار معامله به ارزش ۴۵ هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال انجام شد.
بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی