۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۱۳۳۲۳۶

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: یک دستگاه تانکر حمل سوخت و ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بوئین زهرا با تلاش ماموران یگان امداد این شهرستان کشف شد.
کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اشتهارد- بوئین زهرا" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 
سردار ابراهیمی ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: پلیس بنا به وظایف اصلی خود در حوزه برخورد با مخلان امنیت اقتصادی کشور به طور جدی با عاملان قاچاق کالا و فرآورده های سوختی که ثروت های ملی و متعلق به همه نسل‌ها است برخورد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی