۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۱۳۳۲۵۶

شرایط به‌کارگیری کارکنان قراردادی مدت موقت نفت

به‌دنبال بررسی نتایج آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت، شرایط به‌کارگیری کارکنان یادشده به‌صورت قرارداد مدت معین اعلام شد.
شرایط به‌کارگیری کارکنان قراردادی مدت موقت نفت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    آن دسته از کارکنان واجد شرایط به‌کارگیری به عنوان قرارداد مدت معین، در صورت به‌دست نیاوردن نمره کافی در بخش زبان (آزمون آنلاین)، پس از امضای قرارداد جدید، برای ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی فرصت خواهند داشت.
بر این اساس، کارکنان قراردادی مدت موقت واجد شرایط، در صورت کسب امتیاز لازم در بخش‌های توانمندی شناختی و تأیید سلامت روان (با توجه به امتیاز ارزیابی روان‌شناختی)، مراحل بعدی (آزمون کامپیوتر و مصاحبه تخصصی) را برای امضای قرارداد به‌صورت مدت‌معین طی می‌کنند.
واجدان شرایط در صورت طی موفقیت‌آمیز مراحل یادشده، بر اساس اعلام نیاز شرکت‌ها در سمت‌های بلاتصدی به‌عنوان کارمند قرارداد مدت‌معین به‌کارگیری خواهند شد و چنانچه نمره کافی در بخش زبان انگلیسی را به‌دست نیاورده باشند، در صورت دارا بودن دیگر شرایط، پس از امضای قرارداد مدت معین، فرصت یک‌ساله برای ارائه مدرک معتبر زبان خواهند داشت.
به دنبال بررسی نتایج به‌دست آمده ازسوی شرکت‌کنندگان آزمون آنلاین، آن دسته از کارکنان قراردادی مدت موقت شاغل در مشاغل اصلی - تخصصی که حد نصاب نمره آزمون را به‌دست آورده‌اند، واجد شرایط افزایش زمان قرارداد به صورت قرارداد مدت‌موقت سه و پنج ساله خواهند بود. قرارداد این دسته از کارکنان (با توجه به نتایج آزمون آنلاین)، پس از ارائه گواهینامه معتبر کامپیوتر (و در صورت وجود زمان تا سن قانونی بازنشستگی)، به سه و پنج سال افزایش می‌یابد.
تلاش برگزارکنندگان آزمون، ارزیابی دقیق برای جلوگیری از تضییع حق همکاران بوده است و کارکنان قراردادی مدت موقت می‌توانند در چند روز آینده، از طریق شماره شناسایی و کد رهگیری خود نتایج آزمون و استعلام وضع خویش را چک کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کامل قبادی
با سلام
ضمن قدردانی بخاطر انعکاس اخبار مربوط به پرسنل قراردادی دولت، خواهشمند است با توجه به اهمیت و تبعات جبران ناپذیر شرایط بحرانی کارکنان قرادا مدت موقت وزارت نفت که در حدود ۳۴۰۰۰ نفر می باشند و عمدتا از نفرات دارای تحصیلات اکادمیک و توانمند هستد.
اما بیش از ده سال در بلاتکلیفی مطلق از لحاظ تبدیل وضعیت، حقوق، ارتقاء سازمانی، امنیت شغلی، اهرم‌های انگیزشی و بی اعتمادی به سازمان به سر می برند.
لذا خواهشمند است پیگیری فرمایید تا در مجلس و دولت و بخصوص وزارت نفت با اولیت به این موضوع پرداخته شود تا ۳۴۰۰۰ خانواده که نان آور آنها در سخت ترین شرایط جغرافیایی و دوری از خانواده و خطرات ناشی حوادث مشغول کار و تلاش هستند با انگیزه مضاعف در راه تولید و گرم نگه داشتن چراغ و اجاق خانه های هم‌وطنانمان تلاش کنند.
با سپاس فراوان
از طرف ۳۴۰۰۰ پرسنل قرارداد مدت موقت وزارت نفت
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی