۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۱۳۳۳۲۷

همزمان با یخبندان تولید گاز تگزاس نصف شد

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: همزمان با وقوع یخبندان در بخش وسیعی در آمریکا تولید گاز در ایالت تگزاس ۴۵ درصد کاهش داشته است.
همزمان با یخبندان تولید گاز تگزاس نصف شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سازمان اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد در حالی که چند روز از هفته گذشته بخش وسیعی از آمریکا و به خصوص ایالت تگزاس درگیر یخبندان سنگین شده بودند تولید گاز در این ایالت هم 45 درصد کاهش یافته بود.
بر اساس ارزیابی موسسه IHS مارکت، در روز 17 فوریه، تولید گاز ایالت تگزاس که یکی از اصلی ترین ایالت های تولید گاز در آمریکا به شمار می رود از 21.3 میلیارد فوت مکعب در روز در هفته قبل از آن به 11.8 میلیارد فوت مکعب در روز کاهش یافته بود.
به طور کلی در طول یخبندان هفته گذشته تولید گاز در سراسر آمریکا 21 درصد کاهش یافته و در روز 17 فوریه به 69.7 میلیارد فوت مکعب در روز کاهش یافته بود.
در هفته گذشته دمای هوای تگزاس به طور متوسط نسبت به هفته قبل از آن 30 درجه فانهایت پایین تر بوده است و مردم اتفاقا به گاز بیشتری برای گذر از سرمای شدید نیاز داشتند.
یخبندان به حدی در تگزاس جدی بود که خطوط لوله انتقال گاز در تگراس را دچاز یخزدگی کرد.
یخبندان همچنین تولید نفت در ایالت تگزاس را هم مختل کرد و تولید نفت آمریکا را 4 میلیون بشکه در روز کاهش داد. ظرفیت پالایش نفت در این کشور نیز 6 میلیون بشکه در روز کاهش یافت.
انتظار می رود بازگشت تولید نفت در تگزاس به حالت قبلی به آرامی طی شود و چند هفته طول بکشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی