۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۱۳۳۶۳۳

جزییات عرضه اولیه فردا

فردا تعداد ۳۴۵ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در نماد مدار به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
جزییات عرضه اولیه فردا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   یاور میرعباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با اشاره به سابقه شرکت مدار اظهار کرد: این شرکت در سال ۱۳۴۳ به عنوان شرکت تولیدی و صنعتی ثبت شده و بعد از انقلاب به بانک ملی منتقل شده است.
وی ادامه داد: آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۱۳۹۸ صورت گرفته که طی آن سرمایه شرکت از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
میرعباسی با بیان این‌که نماد شرکت در ۲۷ مهرماه سال جاری درج شده است اضافه کرد: چشم‌انداز این شرکت قر ار گرفتن بین سه شرکت سرمایه گذاری برتر بازار سرمایه است.
وی در مورد افزایش سرمایه شرکت توضیح داد: افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی در دستور کار قرار دارد اما از آنجایی که برای افزایش سرمایه شرکت‌هایی که زیرمجموعه بانک‌ها هستند محدودیت‌هایی وجود دارد ما در حال مذاکره هستیم و احتمالا سال آینده افزایش سرمایه صورت بگیرد.
میرعباسی با بیان این‌که فردا ۱۵ درصد از سرمایه شرکت عرضه خواهد شد، تصریح کرد: طبق تعهد ۱۰ درصد دیگر باید عرضه شود که عرضه آن در سال آینده بستگی به کشش بازار سرمایه دارد. برای فردا نگرانی از عدم استقبال عرضه اولیه سهم شرکت نداریم، زیرا قیمت به نحوی است که بازار را به خود جذب خواهد کرد.
وی در پایان در مورد وضعیت بازار سرمایه در سال آینده اظهار کرد: پیش بینی بازار در سال آینده کمی سخت است اما براساس مطالعاتی که صورت گرفته فکر می‌کنم در سال آینده بازار سرمایه رشد یا ریزش شدیدی نداشته باشد و حرکت آن آرام‌تر و متعادل خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی