۴
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۱۳۳۶۸۲
در آستانه عید سعید مبعث کلنگ­زنی شد:  

احداث سالن ورزشی شهدای نایبند توسط آریاساسول

روز چهارشنبه و همزمان با فرارسیدن عید مبعث پیامبر اسلام (ص)، طی مراسمی و با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان عسلویه، احداث سالن ورزشی سرپوشیده شهدای نایبند در روستای هاله توسط شرکت پلیمر آریاساسول آغاز شد.
احداث سالن ورزشی شهدای نایبند توسط آریاساسول
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در آئین کلنگ زنی سالن ورزشی شهدای نایبند در روستای هاله از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه که صبح چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399 با حضور فرماندار، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندهان سپاه، نیروی دریایی سپاه و نیروی انتظامی و نیز مسئولین دستگاههای اجرایی، رؤسا و اعضای شوراهای شهرستان و با حضور جمع کثیری ازمردم منطقه برگزار گردید، امیر حسین بحرینی مدیر عامل پلیمر آریاساسول در سخنانی ضمن تبریک عید سعید مبعث، با اشاره به اینکه این سالن سرپوشیده مجهز پس از بهره برداری به همه مردم شریف بخش چاه مبارک تقدیم خواهد شد، گفت: این شرکت با هدف کمک به محرومیت زدایی و توسعه پایدار منطقه نای­بند و به ویژه روستای هـاله، احداث این سالن را آغاز می­کند.
وی افزود: اگر چه بنا بر این است که شرکتهای پتروشیمی عسلویه اقدامات مسولیتهای اجتماعی خود را در قالب شورای راهبردی به انجام برسانند و اتفاقا آریاساسول نیز با پرداخت ۱۲ درصد از کل هزینه های آن، رتبه اول تامین منابع مالی شورای راهبردی را بر عهده دارد، اما با هدف نشان دادن حسن نیت خود به جامعه پیرامونی و به موازات اقدامات گسترده شورای راهبردی، این شرکت به درخواست شورای روستای هاله رأساً تصمیم گرفت که به عنوان معین این روستا اقداماتی را در راستای کمک به محرومیت زدایی جامعه پیرامونی انجام دهد.
مدیر عامل آریاساسول با اشاره به نقش این شرکت در اقتصاد و تولید ناخالص ملی گفت: در روزهای سخت تحریمهای ناجوانمردانه آمریکا، آریاساسول یکی از مهمترین بنگاههای اقتصادی در ارزآوری برای کشورمان بوده و نقش بسیار مهمی در جنگ اقتصادی با د شمن تا بن دندان مسلح ایفا نموده است.
وی افزود: برادران و خواهران ما در این شرکت، علاوه بر مبارزه با بیماری کرونا، به عنوان سربازان خط مقدم این جنگ اقتصادی ساعتهای متمادی و در گرمای سوزان با ماسک و شیلد بر صورت به استمرار تولید و ارزآوری برای کشورمان ادامه دادند و سرافرازانه اجازه تسلیم شدن اقتصادی کشور در برابر زورگویی های دشمن را ندادند. بحرینی تصریح کرد: بنده و همکارانم همه این مشکلات را تحمل میکنیم و کماکان به عنوان سربازان جبهه اقتصادی با افتخار ضامن و حافظ امنیت اقتصادی کشور خواهیم بود.
مدیرعامل آریاساسول در ادامه با اشاره به احداث مجتمع غیر صنعتی این شرکت با عنوان مجموعه آموزشی، زیست محیطی، اقامتی و گردشگری در مجاورت روستای هاله، تأکید کرد: هرگز قصد و نیت هتل سازی نداشته و نداریم و این نوع کار در اساسنامه و کسب و کار شرکت هم تعریف نشده است. وی افزود: این مجموعه در حال ساخت، کاملا غیر انتفاعی است که شامل یک استراحتگاه برای همکاران است و در مجاورت آن، یک مرکز مجهز آموزشی زیست محیطی و همچنین یک باغ گیاه شناسی نمونه به همراه آکواریوم و باغ موزه دریایی برای عموم مردم پیش بینی شده است که متعهد هستیم تا با رعایت کلیه مقررات و استاندارد های زیست محیطی، آنرا تکمیل نماییم.
امیرحسین بحرینی افزود: ما مصمیم به توسعه پایدار و محرومیت زدایی این منطقه با تأکیـد بر حفظ بافت بومی و فرهنگ سنتی مردم کمک نماییم. وی گفت: ما میخواهیم در کنار مردم این منطقه باشیم و از آداب و سنن آنها یاد بگیریم و به گسترش و معرفی آن به کشور و حتی به جهان کمک کنیم، و به توانمندسازی مردم این منطقه بـه ویژه در حوزه هایی که مزیت رقابتی وجود دارد، همت گماریم.
بحرینی همچنین با اشاره به موفقیتهای کشورهای حوزه خلیج فارس در توسعه پایدار افزود: اگر به سواحل جنوبی خلیج فارس نگاهی بی­افکنیم خواهیم دید که در آنجا نیز توسعه زیرساختها و حفظ محیط زیست توأمان اتفاق افتاده است و مردم آن مناطق علاوه بر حفظ سنتهای ارزشمند خود، از نعمت توسعه هم بهره مند شده اند.
 در ادامه این مراسم، یوسفی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن تقدیر از نقش برجسته شرکت پلیمر آریاساسول در حوزه مسئولیت های اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و ایجاد زیر ساخت های آموزشی و سلامت در منطقه، به رتبه اول این شرکت در تأمین منابع مالی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس اشاره کرد، و افزود: اقدام امروز آریاساسول در احداث سالن ورزشی چند منظوره شهدای نای­بند برای مردم منطقه چاه مبارک قدم خیر و مبارکی است، و با این مطلع شرکت آریاساسول را به عنوان معین روستای هاله معرفی می­شود. یوسفی با اشاره به اینکه پتروشیمی زاگرس معین روستای زبار و پتروشیمی نوری نیز معین شهر بیدخون شده اند، خواستار آن شد که سایر شرکتهای پتروشیمی هم معین یک شهر یا یک روستای منطقه شوند تا بدینوسیله پیوند قوی تری میان صنعت و جامعه بومی برقرار گردد.
در این مراسم همچنین حجت الإسلام و المسلمین دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور در خنثی نمودن سالها تلاش بی وقفه دشمنان میهن اسلامی در جبهه جنگ اقتصادی، شرکت آریاساسول را از پیش قراولان این موفقیت عنوان کرد، و افزود: نقش برجسته و نمونه این شرکت، و موفقیت کارکنان و مدیران جوانش در جبهه جنگ اقتصادی آنجا نمایان می شود که رئیس جمهور سابق آمریکا از روی استیصال نام این شرکت و مدیرعامل آن را در لیست تحریمهای خود قرار می دهد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از نقش برجسته آریاساسول در رونق اقتصادی کشور، ارز آوری و کمک به توسعه و آبادانی یاد کرد، و گفت: مدیرعامل پلیمر آریاساسول به عنوان یکی از مدیران و نخبگان صنعت پتروشیمی به شمار می­رود، و نگاه بلند وی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی قابل ستایش و تحسین است.
نماینده مردم جنوب استان در بهارستان با اشاره به شکست دشمن به واسطه  تولید محصولات پتروشیمی و جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز، این موفقیت را به جهادگران صنعت پتروشیمی و مردم ایران تبریک گفت، و کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه 1400 را از دستاوردهای این اقدامات برشمرد.
موسی احمدی افزود: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دقیقا مهمترین مزیت ماست که میتوانیم با حمایت از آن به دشمن ضربه بزنیم و حسب الامر مقام معظم رهبری در سال جهش تولید می بایست به تقویت تولید داخلی به ویژه توسعه پتروشیمی ها تاکید نماییم.
نماینده مردم دیر، کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به کلنگ زنی سالن ورزشی شهدای نای بند توسط آریاساسول در روستای هاله و انتخاب نامی زیبنده برای این سالن ورزشی، از نقش ممتاز آریاساسول در انجام مسئولیتهای اجتماعی و کمک به جوامع پیرامونی یاد کرد، و گفت: فعالیتهای شورای راهبردی منطقه پارس در حوزه مسئولیتهای اجتماعی به ویژه طی سال جاری قابل تقدیر است و انتظار می­رود که این اقدمات بیشتر شوند.
در پایان این مراسم، ضمن تحویل بسته هدایای نوروزی و بهداشتی شرکت آریاساسول به کلیه مدد جویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)  در روستای هاله، آئین نمادین کلنگ زنی محل احداث سالن ورزشی با مشارکت مسئولین و نمایندگان مردم انجام شد و پروژه به طور رسمی وارد فاز اجرا گردید.














 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


تا باشه از این خبرهای خوب
مرسلی
چرا نظرات رو ثبت نمیکنی نفت ما.حتما باید به دروغ تمجید کنیم ثبت کنی.از نفت ما بعید بود
جعفر
زمین های ارزان را چند میخری مهندس؟
حقگو
نفت ما هیچ وقت عکس های کسی رو به این بزرگی نشر نمیداد!!!!!!!!!!
مرسلی
درود بر سایت وزین نفت ما
دولت روحانی که تمام شود همه چیز مشخص میشه
حسن
دم بحرینی گرم خیلی آدم خوبیه مثبت ترین آدم در آریاساسول خودش و اقای گنجی و نجفی هست
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای