۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۳۴۳۸۵

تولید نفت شیل آمریکا افزایش می‌یابد

تولید نفت آمریکا در ماه مه ۱۳ هزار بشکه در روز افزایش یافته و به ۷.۶۱ میلیون بشکه در روز می‌رسد که نتیجه افزایش قابل توجه تولید از حوزه پرمین است.
تولید نفت شیل آمریکا افزایش می‌یابد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت این کشور از هفت میدان نفتی بزرگ شیل 13 هزار بشکه در روز در ماه مه افزایش یافته و به 7.61 میلیون بشکه در روز برسد. این سومین ماه پیاپی افزایش تولید از این میادین نفتی است.
 طبق پیش‌بینی ماهانه این اداره، بیشترین افزایش تولید از حوزه پرمین، بزرگترین حوزه تولید نفت شیل در آمریکا خواهد بود. انتظار می‌رود تولید در این حوزه 52 هزار بشکه در روز افزایش یافته و به 4.47 میلیون بشکه در روز برسد. این بالاترین رقم از آوریل 2020 است.
پیش‌‌بینی می‌شود تولید در سایر حوزه‌های نفتی آمریکا مانند باکن و ایگل فورد به ترتیب 12 هزار و 9000 بشکه در روز کاهش یابد. انتظار می‌رود تولید در حوزه باکن در داکوتای شمالی و مونتانا تا 1.1 میلیون بشکه در روز کاهش یابد که پایین‌ترین رقم از جولای 2020 است.
 تولیدکنندگان نفت آمریکا به دنبال افزایش قیمت آن به تدریج بر تعداد حفاری‌ها افزوده‌اند ولی بهبود ضعیف تقاضا و فشار سرمایه‌گذاران برای کاهش بدهی مانع افزایش زیاد تولید توسط شرکت‌های نفتی شده است.
 طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید گاز طبیعی از حوزه‌های اصلی شیل هم 0.1 میلیارد فوت مکعب در روز در ماه مه کاهش یافته و به 82.8 میلیارد فوت مکعب می‌رسد. تولید گاز آمریکا در دسامبر 2019 به بالاترین رقم 86.9 میلیارد فوت مکعب در روز رسیده بود.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولیدکنندگان در ماه مارس 464 چاه حفاری کرده و 641 چاه را در حوزه‌های بزرگ شیل تکمیل کرده‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی