۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۳۴۴۳۰

روحانی: علت موج چهارم کرونا، فقط سفرها نیست

رئیس جمهور گفت: واردات واکسن به‌عنوان یک وظیفه است و هر شرکت خصوصی، بیمارستان و هر کس می‌تواند از هر کجا واکسنِ مورد تایید وزارت بهداشت را با ارز نیمایی وارد کند و به‌دست مردم برسد.
روحانی: علت موج چهارم کرونا، فقط سفرها نیست
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه 25 فروردین) هیئت دولت اظهار داشت: امسال مردم عزیز ما در ایران و کشورهای جهان در موج بزرگی از کرونا گرفتار شدند و این‌جا برخی فکر می‌کنند چون عده‌ای به مسافرت رفتند دچار موج شدیم؛ الان همه کشورها گرفتار شده‌اند و البته ترددها و دورهمی‌ها و عدم مراعات‌ها موثر است ولی دنیا با موج جدیدی مواجه شده است. بخش بهداشت و درمان ما بار سنگینی بر دوش دارد و ما قدردان آن‌ها هستیم و همه مسئولین کشور مسئولیت بزرگی دارند و باید کاری کنیم تا همه اصول اجرایی شود.
وی افزود: هر وقت مراعات مردم پروتکل‌ها به حد 90 درصد رسیده، اوضاع از نظر کرونا آرام شده و هرجا که رعایت‌ها کاهش یافته، شرایط به‌هم ریخته و این هیچ استثنایی ندارد. همه مسئولیت داریم و کسی نمی‌تواند از بار مسئولیت فرار کند ولی اساس مبارزه با کرونا رعایت‌هاست.
رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: واکسن کرونا نقش بسیار مهمی دارد و البته ممکن است کسی واکسن زده باشد و مبتلا هم بشود ولی واکسن مصونیت بالایی از مرگ و میر می‌دهد. حفظ جان مردم برای ما در اولویت است  و بعد باید گردش ویروس را قطع کنیم. واردات واکسن به‌عنوان یک وظیفه است و هر شرکت خصوصی، بیمارستان و هر کس می‌تواند از هر کجا واکسنِ مورد تایید وزارت بهداشت را با ارز نیمایی وارد کند و به‌دست مردم برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی