۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۳۴۵۵۷

اپلیکیشن درمان صندوق‌های نفت معرفی شد

برنامه اپلیکیشن ارتقا سلامت الکترونیکی نفت (آسان) با امکان‌های مانند «ارسال نسخه‌ برای بازپرداخت هزینه» و «تشکیل پرونده پزشکی و سلامت برای افراد» در اختیار بازنشستگان صنعت نفت قرار گرفت.
اپلیکیشن درمان صندوق‌های نفت معرفی شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   معاون سلامت، بهداشت و درمان صندوق‌ها گفت: یکی از برنامه‌های جدید حوزه درمان برای سال ۱۴۰۰ توسعه خدمات الکترونیکی است. از این رو، اپلیکیشن آسان با کاربردهای متنوع و جدید در اختیار بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان قرار گرفت و 2 هدف کلی شامل افزایش سرعت در ارائه خدمات و توسعه خدمات غیرحضوری را دنبال می کند. 
دکتر امیر مردانی با بیان اینکه ارسال نسخه‌های پزشکی از طریق این برنامه امکان پذیر هست، افزود: در این مرحله از راه اندازی اپلیکیشن، امکان ارسال نسخ از راه دور فراهم است لذا این مزیت  سبب خواهد شد تا فرایند بررسی نسخه‌ها، قبل از مراجعه فرد به نمایندگی انجام شود. بدین ترتیب، زمان حضور افراد در نمایندگی برای انجام کار به شدت کاهش می یابد و ممکن است در آینده نیاز به حضور افراد نیز نباشد. اما اکنون کاربران که همان بازنشستگان ارجمند هستند می توانند نسخه‌های درمانی خود را برای بازپرداخت هزینه با گرفتن عکس به وسیله تلفن همراه در اپلیکیشن بارگذاری و برای نمایندگی ارسال کنند. 
وی گفت: فهرست مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با صندوق نیز بر روی این برنامه قرار دارد. بنابراین، بازنشستگان هر لحظه به آخرین فهرست به روز دسترسی دارند. همچنین سوابق درمانی فرد در بخش پرونده نرم افزار قرار می گیرد لذا افراد هر موقع لازم باشد می توانند سوابق پزشکی خود را استفاده کنند. 
دکتر مردانی گفت: هنگامی که افراد نسخه را بارگذاری می کنند تا انجام کار نهایی یعنی پرداخت، سامانه از طریق ارسال پیامک فرد را از انجام کار مطلع می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن ابراهیم پور
باسلام واحترام من میخواهم مانندسابق از وضعیت نسخ درمانی خود مطلع شوم وسایت آسان خیلی کمک میکرد چرا اکنون نمیتوانم واردشوم