۱
۶
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۱۳۵۰۳۰
با تغییر رویکردهای مدیریتی محقق شد؛

افزایش رضایتمندی کارکنان پلی پروپیلن جم

مدير منابع انساني شركت پلي پروپيلن جم گفت: نيروي كار اصلي ترين عنصر يك سازمان براي افزايش توليد و بهره‌وري است و کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند، چرا که چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه‌های زندگی جامعه و امتداد رگه‌های حیات در مجاری هستی است.
افزایش رضایتمندی کارکنان پلی پروپیلن جم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     عليرضا زيارتي ضمن تبريك و گراميداشت مقام روز كارگر خاطر نشان کرد: نیروی کار، مهم‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکتی محسوب می‌شود. از این‌رو لازم است، برای پیشرفت شرکت و دستیابی به اهداف آن، این سرمایه‌های مهم مدیریت شوند. به‌همین دلیل می‌توان گفت، مدیریت منابع انسانی از مهم‌ترین و حساس‌ترین واحدهای سازمان‌هاست که با مدیریت خوب و حرفه‌ای خود، می‌تواند موجب رشد دائم سازمان شود.
مدیر منابع انسانی شرکت پلی پروپیلن جم تصریح کرد: تكريم پرسنل و كارکنان از اهداف اصلي مديريت ارشد سازمان بوده که همین امر باعث شده تا در عرصه منابع انسانی و عدالت گستری در بخش نیروی انسانی پیشرو باشیم و فرصت را مغتنم می شمرم و از سرمایه های انسانی شایسته خانواده پلی پروپیلن جم تشکر می نمایم و توانمندی های مثال زدنی آنان را پاس می دارم.
وی افزود: از مهمترین فعالیت صورت گرفته در بحث بهبود معیشت کارگران می توان به بهره گیری از سیستم پرداخت حقوق عدالت محور، پرداخت به موقع حقوق و مزایا و نظام تخصیص کارانه بهینه اشاره کرد.
عليرضا زيارتي با بیان اینکه شرکت پلی پروپیلن جم در حال حاضر از خدمات  ۵۰۱ نیروی کار بهره می برد اظهار داشت:  این نیروها در قالب نیروی قرارداد مستقیم و پیمانکاری مشغول فعالیت هستند که خوشبختانه همه این عزیزان بیشترین تلاش ها را در جهت افزایش تولید و بهره وری سازمان دارند.
وی با تاکید بر عزم جدی مدیریت سازمان مبنی بر توجه ویژه به حوزه منابع انسانی گفت: با تغییر و تاکید مدیریت، پیرو تغییرات رویکردی که در حوزه منابع انسانی صورت گرفت شاهد افزایش انسجام درون سازمانی، اهتمام جدی در اجرای جانشین پروری، ارتقای بعد کارشناسی و آموزش در سازمان و همچنین تدوین ۱۵ دستورالعمل و آیین نامه در خصوص منابع انسانی بودیم.
علیرضا زیارتی افزود: در همین راستا رضایتمندی کارکنان به میزان ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و همچنین طبق آخرین نظر سنجی نگرش و رضایتمندی شغلی مطابق با استاندارد ۳۴۰۰۰ که اخیرا صورت گرفته (یک‌ماه گذشته) با افتخار نتایج بسیار عالی در حوزه منابع انسانی کسب گردید که مهمترین آن کسب ۷ درصد رضایتمندی بیشتر نسبت به میانگین کشوری می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارکنان جم صنعت کاران
اگه ما اینجا بعنوان کارگر کار می کنیم که رضایت نداریم اگه هم منظورش نیروهای رسمیه که بایدم رضایت داشته باشن
حمیدرضا افشار
تبریک آرزوی موفقیت می کنم و روزهای بهتر
سروش
بخاطر مدیریت خوب پتروشیمی جم هست
حسین
چه اقدامی شده است نسبت به گذشته
سهیل دلشادی
درود و ادب
قطعا با بهره گیری از مدیران با تجربه و توانمندی چون شما و البته همیاری و همکاری مدیران عامل با تجربه و باسواد روند صعودی در بخش رضایتمندی پرسنل ادامه خواهد داشت و قدم به قدم به سمت استانداردهای جهانی و استاندارد ۳۴۰۰۰نزدیک خواهیم شد.
خدا قوت و خسته نباشید🌺
کارگر
.... چندماه ازسال ۱۴۰۲میگذردولی فکر افزایش حقوق روزمزدهانیستید
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی