۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۳۵۵۱۳

رفع مشکل شهرک پردیس جم با همکاری NPC

مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زمین مورد نیاز برای احداث زیرساخت های ضروری شهرک پردیس جم در مراحل نهایی تخصیص است و فرآیند ساخت زیرساخت ها برای تامین نیازمندی های شهرک، درآینده نزدیک آغازخواهد شد.
رفع مشکل شهرک پردیس جم با همکاری NPC
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    علی ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اظهارکرد: پس از حدود یک سال پیگیری و تصویب هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، زمین مورد نیاز برای احداث زیرساخت های ضروری شهرک پردیس جم در مراحل نهایی تخصیص است و با توجه به تاسیس شرکت توسعه عمران پردیس، توسط شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه، فرآیند ساخت زیرساخت ها برای تامین نیازمندیهای شهرک، با سرعت مناسبی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
ربانی افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه شهری در شهرک پردیس جم یکی از مطالبات مورد درخواست خانواده‌های ساکن در این شهرک بوده و به دلیل کمبود زیرساخت‌های مورد نیاز، بخشی از دانش آموزان ساکن شهرک برای ادامه تحصیل به شهر پردیس جم مراجعه می کردند که این خود سبب افزایش تراکم دانش آموز در سطح مدارس شهرستان جم شده بود.
مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: با ابلاغ نظامنامه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط وزیر نفت و دستور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رفع کمبودهای زیر ساختی شهرک‌پردیس به صورت جدی در دستور کار دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی قرار گرفت.
وی با بیان این که با همکاری مدیریت های منابع انسانی، طرح‌ها و امور حقوقی و با عنایت به درخواست رئیس شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس، مطالعات لازم بر اساس نقشه جامع شهرک پردیس جم انجام شد گفت : با مشخص شدن۱۴ قطعه زمین برای ساخت مهدکودک، مدارس ابتدایی و دبیرستان ، پلی کلینیک،مجموعه ورزشی، سالن اجتماعات ، رستوران و .. با موافقت هیات مدیره محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام و فرآیند اداری آن در حال انجام می باشد.
ربانی به اهمیت وجود زیرساخت‌های مورد نیاز خانواده های ساکن در شهرک پردیس جم و سایر مناطق مرتبط با صنعت پتروشیمی اشاره کرد و افزود: با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شاهد افزایش تعداد همکاران ساکن شاغل در منطقه عسلویه برای پشتیبانی موثرتر از تولید در صنعت پتروشیمی خواهیم بود.
وی با تاکید بر ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان و جوامع محلی مرتبط با صنعت پتروشیمی گفت:با تعامل و همکاری موثری که در میان شورای راهبردی ، ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مسئولین شهرستان وجود دارد در اینده نزدیک شاهد ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان، خانواده های محترم و جوامع محلی در منطقه عسلویه خواهیم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی