۳۱۴
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۱۳۶۶۰۶
مدیران عزیزی که بسیار برای کشور خطرناکند!

سرانجام تلخ وام ۲هزار میلیارد تومانی توسط یک پتروشیمی!

یکی از شرکت های زیر مجموعه یکی از هلدینگ های نفتی کشور حدود ۲ هزار میلیارد تومان وام به تازگی از یکی از بانک های دولتی دریافت کرده است برای به اصطلاح پیشبرد پروژه و ساخت مجتمع پتروشیمی!
سرانجام تلخ وام ۲هزار میلیارد تومانی توسط یک پتروشیمی!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،اما بر اساس اسناد موجود از زمان دریافت وام تا امروز که زمان زیادی هم نمی گذرد، حدود ۱۰۰ میلیارد تومانش را برای مدیران و کارمندانش هزینه کرده است!
از موارد قابل توجه در این هزینه کرد ها خرید (surface)سورفیس های ۵۰ میلیون تومانی بوده که اساسا تا اینجای کار مشکلی نیست اما به اسامی افراد و پست های سازمانی آنها که نگاه می کنیم متوجه این موضوع می شویم که نیازی به این هزینه کردها برای بخش اعظمی از آنها نبوده است!
بی شک هر مدیر توانمندی که در دولت جدید مدیر عامل آن مجموعه شود، مدیری بسیار بد در اذهان پرسنل خواهد بود! چرا که باید با سیاست های انقباضی می بایست برای بازپرداخت وام مذکور اقداماتی را انجام دهد که شاید در بخش نیروی انسانی و حقوق و ... تغییرات اصلاحی انجام دهد!
این در حالیست که پروژه مذکور سه سال است که تعطیل بوده و تصاویر هوایی گویای این مهم هستند.
به نظر می رسد برخی تصمیم گرفته اند بدین شکل سرزمین سوخته ای را تحویل دولت آیت الله رییسی دهند!
از استوری برخی اعضای حزب های خاص و پر قدرت و شکست خورده در انتخابات ۱۴۰۰ هم گمان این میرود که آن پتروشیمی خاص حیاط خلوتی برای آنها قرار است باشد!
"نفت ما" بر اساس رسالت مطبوعاتی خود در روزهای آتی بخش های دیگری از تخلفات را با ذکر نام شرکت پتروشیمی مذکور منتشر خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نفت ما لطفا شفاف سازی کنید این خبر رو
این خبر کذب محض است، لطفاً اخبار بی پایه و اساس را ثبت نکنید