۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶
کد مطلب : ۱۳۶۷۳۳
پس از تحریم ؛

زنگنه: ایران در کوتاه‌ترین زمان به بازار برمی‌گردد

وزیر نفت درباره طرح موضوع بازگشت ایران به بازار نفت در نشست اوپک پلاس گفت: در این نشست اعلام کردم که در صورت رفع تحریم‌ها، نفت ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بازار برمی‌گردد؛ این تصمیم رسمی ماست.
زنگنه: ایران در کوتاه‌ترین زمان به بازار برمی‌گردد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    بیژن زنگنه بامداد امروز (شنبه، ۱۲ تیرماه) پس از پایان دیرهنگام هجدهمین نشست اوپک پلاس در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست موضع ایران را اعلام و تاکید کردم که هر تصمیمی در این نشست اتخاذ شود، تاثیری بر اراده ما ندارد. این تصمیم رسمی ماست که هر زمان تحریم‌ها برداشته شود، در حداقل زمان ممکن و با تولیدی حداقل به مقدار پیش از تحریم به بازار برمی‌گردیم.
وی درباره طولانی شدن این نشست عنوان کرد: میان اعضا بر سر سهمیه اختلاف‌هایی وجود دارد و برخی فکر می‌کنند درباره سهمیه‌ها بی‌انصافی شده است و روی این موضوع بحث دارند.
بر اساس این گزارش، هجدهمین نشست وزیران نفت و انرژی تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به ائتلاف اوپک پلاس که شامگاه جمعه (۱۱ تیرماه) آغاز شده بود،  بدون نتیجه پایان یافت و تصمیم‌گیری درباره افزایش تدریجی تولید به روز دوشنبه (۱۴ تیرماه) موکول شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی