۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۳۶۷۴۹

حکم جدید برای دکتر حمیدرضا گلپایگانی

در حکمی از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دکتر حمیدرضا گلپایگانی به عنوان عضو حقیقی کارگروه راهبری کنترل فوران چاه های نفت و گاز به مدت سه سال منصوب شد. 
حکم جدید برای دکتر حمیدرضا گلپایگانی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     در حکم دکتر مسعود کرباسیان برای دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران آمده است: پیرو ابلاغیه شماره 20/2-8  وزیر محترم نفت با موضوع نحوه مدیریت و کنترل فوران چاه های نفت و گاز و در راستای آمادگی هرچه بیشتر به منظور کاهش خطرات و مقابله با فوران چاه، جناب عالی به عنوان عضو حقیقی کارگروه راهبری کنترل فوران به مدت سه سال منصوب می شوید.
 گلپایگانی در سنوات خدمت خود در صنعت نفت در عملیات مهار چند حلقه چاه نفتی در مناطق نفتخیز کشور از جمله 104 مارون به عنوان مدیر پروژه در شرکت ملی حفاری ایران و 24 نفت شهر و  23 کنگان در تیم مدیریتی هدایت عملیات  مشارکت داشته و در این زمینه کتابی تحت عنوان « مدیریت بحران در فوران چاه های نفت و گاز »  تالیف و منتشر کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حلیمه‌ممبینی‌هستم‌
با‌سلام‌‌آقای‌محترم‌‌فرزندی‌دارم‌معلول‌وشوهرم‌مریض‌‌دارم‌‌وبرادرم‌بیکار‌از‌شما‌مدیر‌محترم‌‌درخواست‌اشتغال‌به‌کار‌دارم‌‌وخواهش‌برادرم‌استخدام‌کنید‌با‌تشکر‌