۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۱۳۶۹۰۰

دستور فوری گلپایگانی برای بررسی حادثه چشمه‌خوش

مدیرعامل شرکت ملی حفاری در پی بروز حادثه در مسیر خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش که سبب جان باختن سه نفر و مصدوم شدن چهار نفر از کارکنان صنعت نفت و حفاری در موقعیت عملیاتی شرکت نفت و گاز غرب شد، دستور داد گروهی ویژه‌ برای بررسی موضوع تشکیل و در همکاری با شرکت نفت مناطق مرکزی، گزارش پیگیری و اقدام‌های لازم به فوریت انجام شود.
دستور فوری گلپایگانی برای بررسی حادثه چشمه‌خوش
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    حمیدرضا گلپایگانی تأکید کرد در این گروه ویژه، مدیران، رؤسا  و نمایندگان مدیریت‌های خدمات فنی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، فوریت‌های پزشکی و اداره حفاری با هوا با اولویت رسیدگی به مداوای مصدومان تا بازیابی سلامت کامل، موضوع را بررسی کارشناسی کنند.
وی ضمن ابراز تأثر عمیق از جان باختن شهادت‌گونه سه نفر از کارکنان صنعت نفت (یک نفر از کارکنان ملی حفاری و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب) و تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده، برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.
در پی بروز حادثه در خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز هنگام عملیات تعمیر و توپکرانی، محمد رشیدی، تکنیسین حفاری با هوای شرکت ملی حفاری ایران و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب جان باختند و چهار نفر از همکاران نفت و گاز غرب و ملی حفاری نیز مصدوم شدند که مصدومان با آمبولانس به بیمارستان شوش منتقل شده‌اند و تحت درمان هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی