۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۳۷۲۳۹

نقره داغ قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعزیرات حکومتی قاچاقچی سوخت را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و خودروی حامل سوخت قاچاق در توقیف موقت قانون قرار گرفت.
نقره داغ قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حیدر میرزایی  اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان دلگان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلر تانکردار مشکوک می شود که از همین حیث خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: هوشیاری بالای مأمورین آگاهی باعث شد در بازرسی به عمل آمده سه عدد باک غیر مجاز حامل ۱۲ هزار و ۸۹۷ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به صورت بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شود.
وی ادامه داد: بر همین اساس خودرو توقیف و پس از تحویل سوخت های کشف شده به انبار شرکت نفت راننده متخلف به همراه پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد. 
 مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ارسال پرونده به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر رئیس شعبه صالح به پرونده با توجه به نتیجه بازجویی های بعمل آمده و اقرار متهم تخلف قاچاق سوخت را محرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضبط باک های غیر قانونی و سوخت های کشف شده به نفع دولت به میزان ۲ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و خودروی حامل سوخت قاچاق در توقیف موقت قانون قرار گرفت.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی