۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
کد مطلب : ۱۳۷۴۲۳

آغاز تعمیرات اساسی پالایش نفت اصفهان

تعمیرات اساسی ۳واحد عملیاتی مهم شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد.
آغاز تعمیرات اساسی پالایش نفت اصفهان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علیرضا قزوینی زاده مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، گفت: با توجه به راه اندازی واحد تقطیرسه این واحد در کنار واحد تقطیر شماره ۲ برای تأمین خوراک و تولید محصولات فعال خواهند بود.
او پیش بینی پایان کار را با در نظر گرفتن شرایط کاری برای هر کدام از واحد‌ها از زمان شروع بستن واحد تا پایان مراحل راه اندازی، ۲شهریور اعلام کرد و افزود: این تعمیرات در فصل گرما، وجود بیماری کرونا و همچنین شرایط بحرانی آب به همت هزار و ۳۰۰ نفر نیرو اجرا شد.
مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان بیان کرد: خوراک واحد تقطیر شماره یک این شرکت، به طور متوسط روزانه ۹۰هزار بشکه است که تولیدات آن گاز مایع، بنزین سبک، بنزین خام، گازوئیل سبک و سنگین و خوراک واحد‌های آیزوماکس، شرکت نفت سپاهان و شرکت نفت جی است.
قزوینی زاده ادامه داد: واحد گاز مایع شماره یک نیز با دریافت خوراک حدود ۸هزار بشکه در روز، گاز مایع تولید می‌کند و همچنین خوراک واحد کاهش گرانروی شماره یک، حدود ۲۱هزار بشکه در روز و تولیدات آن گاز مایع، هات اویل، بنزین و تار است.
۸۵درصد تولیدات شرکت پالایش نفت اصفهان به ۶ فرآورده اصلی بنزین، نفت سفید، نفت کوره، نفت گاز، گاز مایع و سوخت‌های جت اختصاص دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی