۳
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۳۷۸۶۰

شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

شرایط دریافت وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان اعلام شد.
شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   فرزندان بازنشستگان کشوری می‌توانند وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۰درصد دریافت کنند.
این تسهیلات با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه (۵ساله) است و پیش بینی می شود امکان پرداخت وام به واجدین شرایط حداکثر تاپایان شهریورماه سال جاری فراهم شود.
کسانی مشمول دریافت وام ازدواج هستند که دریافتی خالص آن‌ها در تیر ماه ۱۴۰۰ حداقل یک میلیون تومان باشد. این وام مشمول افرادی می‌شود که تاریخ ثبت عقدنامه آن‌ها بین بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۹ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ باشد.
ثبت نام این نوع تسهیلات به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir در بازه زمانی دو هفته انجام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ش الهی
سلام چقدر در سال گذشته وام ازدواج کم بود ولی حالا بهتر شده ما خیلی کم گرفتیم
ارمین
کاش ما هم وام ازدواج کم میگرفتیم ولی جنس ها هم ارزون بودن
rafiei
باسلام
لطفاً بگید چقدر زمان برای گرفتن وام ازدواج که به فرزندان کارکنان بازنشسته شرکت نفتی که در نوبت پرداخت این وام از سوی مدیران محترم که در دفاتر کانون بازنشستگان شرکت نفت مستقرمیباشند و در حال خدمات رسانی هستند عایا مدت حدودی این وام رو میتونید بگید چقدر زمان میبرد و چند ماه باید در نوبت پرداخت و گرفتن این وام منتظر بمانیم ..

لطفاً اگر مدت این وام رو به حد و حدود وگذشت زمان باید برای گرفتن این وام از سمت گیرنده وام باید صرف شود رو اطلاع بدید ممنون و سپاسگزار هستم ......با،آرزوی سلامتی ،و توفیق برای، همه شما عزیزان ،در شرکت نفت

به نمایندگی از طرف جمعی از فرزندان لطفاً پاسخ دهید ممنون
اسداله سلطانی
باسلام ، درخواست وام ازدواج برای دخترم