۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۳۸۰۲۰

جزئیات بازداشت شورای شهر و شهردار نسیم‌شهر

فرمانده سپاه بهارستان با اشاره به نحوه دستگیری اعضای شورای دوره پنجم نسیم‌شهر و شهردار به اتهام فساد مالی گفت: این بازداشت‌ها بدون تذکر نبود و از آنان خواستیم روند کاری خود را اصلاح کنند.
جزئیات بازداشت شورای شهر و شهردار نسیم‌شهر
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مجید درویشی در نشست با خبرنگاران با اشاره به نحوه دستگیری اعضای شورای دوره پنجم نسیم‌شهر و شهردار به اتهام فساد مالی اظهار داشت: این موضوع که برخی تصور کنند ما یک‌ باره به سراغ متهمان رفتیم و آنان را دستگیر کردیم اشتباه است.
وی با اشاره به نحوه دستگیری این افراد افزود: ما پیش از دستگیری با توجه به مستندات موجود چندین بار به این افراد تذکر جدی داده بودیم و مصرانه به دنبال حفظ آبرو آنان نیز بودیم.
فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در ادامه گفت: هیچ‌ یک از دستگیری اعضای شورای شهر و شهردار نسیم شهر بدون تذکر نبود و از آنان خواستیم روند کاری خود را اصلاح کنند که نشد و در نهایت منجر به دستگیری آنان شد.
درویشی تأکید کرد: حفظ حق‌ و حقوق مردم از تمامی امور مهم‌تر و واجب‌تر است و اگر کسی در جایگاهی بخواهد دست در جیب مردم کند ما سکوت نخواهیم کرد چرا که این موضوع خط قرمز سپاه است.
وی تصریح کرد: پرونده مجموعه شورای پنجم و شهرداری نسیم شهر مراحل قانونی خود را طی می‌کند و تعدادی از دستگیرشدگان با قید وثیقه آزاد شدند.
فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با تأکید بر اینکه شوراهای دوره ششم باید از اعضای دستگیر شده عبرت بگیرند ابراز داشت: شوراهای دوره جدید باید با رویکرد مردمی و هر آنچه قانون برای آنان وضع کرده گام بردارند و از شورای دوره پنجم درس عبرت بگیرند.
درویشی همچنین اظهار داشت: قطعاً اگر شورا و شهرداری در مسیر خدمت به مردم گام بردارد سپاه و بسیج هم در این شرایط هر گونه همکاری را در این راستا دریغ نخواهد کرد.
فرمانده سپاه شهرستان بهارستان به وجود ظرفیت بالقوه شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: به‌رغم همه مشکلات موجود شهرستان بهارستان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و رسانه‌ها می‌توانند در این راستا نقش اثرگذاری داشته باشند.
 
منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی