۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۱۳۸۱۲۲

داستان ادامه دار سرقت نفت سوریه توسط آمریکا

نظامیان تروریست آمریکایی بار دیگر اقدام به سرقت نفت سوریه و انتقال آن به عراق کردند.
داستان ادامه دار سرقت نفت سوریه توسط آمریکا
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   آمریکا بار دیگر اقدام به سرقت نفت سوریه کرد.
بر این اساس، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی شامگاه پنجشنبه ۳۰ خودرو از جمله تانکر‌های حامل نفت سوریه و چند خودروی زرهی را به سوی گذرگاه غیرقانونی الولید عراق بردند و روز جمعه نیز ۲۵ خودرو از جمله تانکر‌های حامل نفت سوریه، نفربر، کامیون‌ها و ماشین‌های یخچال دار را از همان گذرگاه به عراق منتقل کردند.
نیرو‌های اشغالگر آمریکایی روز دوشنبه هفته گذشته نیز در ادامه سرقت نفت سوریه، یک محموله جدید را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به عراق منتقل کردند. منابع محلی در حومه العربیه در حومه شمالی شرقی حسکه به خبرگزاری سانا گفتند ۸۰ تانکر متعلق به اشغالگران آمریکایی حامل نفت سرقت شده سوریه از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به خاک عراق منتقل شدند.
اشغالگران آمریکایی که به صورت غیرقانونی در سوریه و نزدیک چاه‌های نفت این کشور و مرز عراق پایگاه نظامی زده اند، به جز حمایت از تجزیه طلبان و باقی مانده‌های تروریست‌های تکفیری داعش، بار‌ها نفت سوریه را از میدان‌های نفتی این کشور به سرقت برده و به وسیله تانکر‌هایی به عراق منتقل کرده اند. همچنین نظامیان آمریکایی، گندم و جوی کشاورزان سوری را با کامیون‌هایی از خاک سوریه به شمال عراق قاچاق کرده اند. دولت سوریه بار‌ها تاکید کرده است نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی