۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۳۸۱۴۲

آغاز واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز این شهرستان بر علیه ویروس کرونا از امروز بیست و سوم مرداد ماه آغاز می شود.
آغاز واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علی جعفری دیزگانی  اظهار داشت: با پیگیری مسئولان این شرکت و هماهنگی های لازم با بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت و درمان گچساران کار واکسیناسیون در سالن بیمارستان نفت انجام می شود.
سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران ابراز امیدواری کرد:با اجرای این طرح ضمن حفظ و صیانت از با ارزش ترین سرمایه صنعت نفت که همان نیروی انسانی است ، ارائه خدمت در جهت توسعه پایدار و تولید صیانتی با آرامش بیشتری انجام شود.
وی بیان کرد : هماهنگی های لازم در شهرهای حوزه فعالیت این شرکت در استان های خوزستان و بوشهر انجام و با همراهی مسوولان محلی ، واکسیناسیون همکاران شاغل و خانواده های آنان طبق برنامه های وزارت بهداشت در حال انجام است.
جعفری دیزگانی از تلاش و پیگیری های مسوولان متولی برای تحقق واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت گچساران قدردانی کرد.
از ابتدای شروع طرح ملی واکسیناسیون بر علیه ویروس کرونا تا روز هجدهم مرداد ماه ۲۲هزار و ۸۲۴ دز واکسن کرونا برای گروه های هدف گچساران تزریق شده است.
این تعداد واکسن به کادر بهداشت درمان، بیماران خاص، معلولان، جانبازان بالای ۵۰درصد، پاکبانان و سالمندان بالای ۸۰سال ،رده سنی ۴۰ سال به بالا تزریق شد.
تاکنون بیش از ۱۲هزارو ۵۵۰ نفر در این شهرستان به ویروس کرونا آلوده شده اند. 

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی