۵
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۳۸۶۲۲

نامه دبیرکمیته نفت و گازشورای ائتلاف فارس به اوجی

دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف استان فارس در نامه ای به وزیر جدید نفت مطالبات این صنعت را گفت.
نامه دبیرکمیته نفت و گازشورای ائتلاف فارس به اوجی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در نامه صالح نادری آمده است:

جناب آقای مهندس اوجی
وزیر محترم نفت

با سلام و احترام و عرض ادب ،انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت مقام وزارت نفت تبریک عرض نموده و  مطالبی را که مطالبه جدی ما در صنعت نفت می باشد با توجه به اینکه وضعیت امروز صنعت نفت برهه حساسی را طی می نماید و فرصت آزمون و خطا نیست به شرح ذیل اعلام میداریم :
1. همانگونه که ریاست محترم جمهوری در جلسه دفاعیه وزرا در مجلس اعلام داشته که برای وزارتخانه ها، نیازمند دولت قوی، وزارتخانه قوی و ساز و کار مولفه‌های قدرت هستیم و قدرت باید در عمل دیده شود و این مهم جزء برنامه‌های ما است و مورد تأکید است که همکاران وزرا باید فسادستیز، مردمی، پاکدست و کارآمد باشند.
لذا استفاده از مدیران توانمند تصمیم گیر و شجاع از مطالبه به حقی است که پیشنهاد می گردد در این برهه حساس کشور از این افراد، در جهت دوره گذار و انتقال تجربیات به جوانان انقلابی و پرورش آنها در جهت استفاده در آینده عرصه صنعت نفت کشور استفاده گردد. 
  2. استفاده از مدیران دلسوز ،پاک دست ، بدور از تندروی و افراط و تفريط بی فایده ، دلسوز و شجاع و تصمیم گیر، کارآمد، ضدفساد و فارغ از جناح بندی سیاسی و سفارشی بودن و رفیق بازی در راس این وزارتخانه از مطالبه به حق و جدی می باشد که ریاست محترم جمهوری نیز بر بكار گيرى اين نوع مديران تاکید ویژه داشته و از ضروریات اساسی امروز این صنعت بسيار كليدى و مهم كشور می باشد که می بایست مورد توجه ویژه قرارگيرد. 
 3. استفاده از افراد دارای  تجربه و فنی و کارامد که در دو دهه گذشته دارای توانمندی های توسعه ای فراوانی بوده و نقش بسزایی در توسعه این صنعت داشته اند، در سطح مدیران وزارت نفت منصوب تا بتوانند با تفکر توسعه اى قرارداد های متناسب و با پشتوانه منابع مالی را که نیاز هم اکنون کشور عزیزمان می باشد را محقق نموده و همچنين بدون اتکا به غرب و با محوريت ساخت داخل وباهمكارى واستفاده از ظرفيت هاى شرکای گروه شانگهای و همسایگان وغیره، سرمایه ها را جذب نموده و صنعت نفت را فعال و متحول نمايند. همچنین با تسلط و تجربه خود قراردادهای امضا شده گذشته را که اغلب بدون پشتوانه عملی امضاء و منعقد گردیده و هیچ پیشرفت عملی را برای کشور تاکنون به همراه نداشته اند بازنگری نمايند.
 4. همانگونه که مستحضرید به ثمر رسیدن یک طرح و  پروژه عظیم نفتی در خوش بینانه ترین حالت در صورت اجرای هم اکنون آن پروژه و بدون هیچ گونه اشکال و موانعی در 4 الی 5 سال آینده به نتیجه خواهد رسید و اگر از انسان های توانمند و تصمیم ساز جهت چنین پروژه های استفاده نگردد و چنین پروژه هايى در دستور کار قرار نگیرد عقب ماندگی و تاخير بيش از پيش بر عقب ماندگی 8 ساله گذشته افزوده خواهد شد و آینده کشور از حیث تامین منابع ارزی، توسعه میادین مشترک، توسعه ظرفیت پالایشگاهی، توسعه صنایع پتروشیمی و پایین دستی و اشتغال.... در هاله ای از ابهام و تداوم ناکارآمدی فرو خواهد رفت.
5. در سامانه معرفی مدیران که ریاست محترم جمهوری نیز استفاده از این سامانه را جهت انتخاب مدیران ارشد وزارتخانه توصیه نموده است قطعا افراد توانمندی معرفی گردیده که استفاده از آنها کمک موثری به این صنعت خواهد نمود.
6. با توجه به موارد مهم فوق، کوچکترین مسامحه و احیانا سهل انگاری در انتخاب مدیران توانمند و با تجربه و تصمیم گیر، آینده اقتصاد، تامین انرژی و توسعه کشور را دچار مشکل خواهد نمود
  در پایان امیداست که با دقت در انتخاب مدیران قوی، هم اهداف دولت مردمی قوی تحقق یافته و هم جنابعالی که از مدیران خوشنام  بدنه نفت هستید در نیل به اهداف و برنامه های ارائه  شده با یاری خداوند متعال موفق و موید باشید. 
ضمنا در آینده نزدیک فهرستی از مدیران مطرح نفتی، و عملکرد آنها در چندین سال گذشته نیز به سمع و نظر حضرتعالی خواهد رسید. 

با تشکر
دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف استان فارس/صالح نادری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یار
بسیار عالی مهم و بستر خوبی برای تصمیم های خوب انجام شه ایشالا
اصغر مسعودی
با سلام
برادر و دوست خوبم جناب آقای مهندس نادری امیدوارم موفق و سلامت باشید و به یاری پروردگار بتوانید با کمک دوستان عزیزمان در راه رسیدن به اهداف عالیه و پیروزی ایران عزیزمان در توسعه اقتصادی و نیز بهبود معیشت وبزرگ نمودن سفره ملت شریف گامهای بزرگی برداشته باشید.
به امید روز های خوب و عالی.
ارادتمند شما اصغر مسعودی🌹
مرتضی
درود بر جناب مهندس صالح نادری آرزوی موفقیت برای مهندس اوجی و تشکر از زحمات شبانه روزی مهندس نادری
سپاس
محمد جواد طهماسبی
احسنت طیب الله انفسکم. به امید پیشرفت ایران عزیزمان
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی