۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۳۸۷۲۳

اجرای پروژه تجهیز و راه اندازی کارگاه برق و ابزار دقیق مرکز آموزش پتروشیمی شیراز

 پروژه ی تجهیز و راه اندازی کارگاه برق و ابزار دقیق مرکز آموزش شرکت پتروشیمی شیراز به همت متخصصان شرکت با موفقیت راه اندازی شد.
اجرای پروژه تجهیز و راه اندازی کارگاه برق و ابزار دقیق مرکز آموزش پتروشیمی شیراز
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   بر اساس همین گزارش خانم مهندس نیک بخش مدیر آموزش شرکت در مورد راه اندازی این پروژه اظهار داشتند:  یکی از چالش هایی که همواره در اداره آموزش مورد طرح و بررسی قرار می گیرد این است که چگونه می توان بازدهی دوره های آموزشی را  به گونه ای افزایش داد که فراگیران پس از طی دوره بتوانند دانش دریافتی را به بهترین شکل و کمترین خطا در محیط کاری خود پیاده سازی کنند. بر همین اساس سال گذشته مرکز آموزش به درخواست امور محترم منابع انسانی و موافقت مدیریت محترم عامل، پروژه ی " تجهیز و راه اندازی کارگاه برق و ابزار دقیق مرکز آموزش شرکت پتروشیمی شیراز" را در دستور کار خود قرار داد. 
این پروژه طی 9 ماه با مدیریت جناب آقای مهندس خیراندیش (از افراد با سابقه مرکز آموزش پتروشیمی شیراز و از متخصصین حوزه ابزاردقیق) و با همت و تلاش بی‌وقفه گروه های تعمیراتی داخل مجتمع از جمله ابزار دقیق، برق، کارگاه مرکزی و فلزکاری، نجارخانه، اداره مهندسی، مکانیک و همچنین واحد تدارکات و انبارها، اداره خرید و دیگر قسمت های مجتمع تکمیل و به سرانجام رسید.
درحال حاضر  شرکت  پتروشیمی شیراز با بهره گيری از نيروهای كار آزموده اعم از مديران ، مهندسان ، تكنسين ها ، استادكاران قادر به اجرای پروژه های نصب وراه اندازی در زمينه های برق، ابزار دقيق و کنترل می باشد . هدف اين مجموعه ، استفاده بهينه از منابع انسانی وتجهيزات شركت جهت نصب تجهيزات ، طبق اصول و استانداردهای مربوطه واصول تضمين كيفيت فراگير می باشد.















ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی