۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۳۹۸۹۷

اکتشاف نفتی بزرگ در خلیج بوهای چین

شرکت نفت CNOOC چین به اکتشاف بزرگی در پایگاه کنلی ۲-۱۰ در خلیج بوهای دست یافت.
اکتشاف نفتی بزرگ در خلیج بوهای چین
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   میدان نفتی کنلی ۲-۱۰ در "لایژو بی ساگ" در جنوب خلیج بوهای در عمق حدود ۱۵.۷ متری آب واقع شده است.
شرکت CNOOC چین اعلام کرد چاه اکتشافی کنلی ۴-۲-۱۰ در عمق ۱۵۲۰ متر حفاری و کامل شد و به ذخایر نفتی رسید. امکان استخراج روزانه ۵۶۹ بشکه نفت از این چاه وجود دارد.
شو چانگویی، مدیرکل دپارتمان اکتشاف شرکت CNOOC در این باره گفت: اکتشاف موفقیت آمیز میدان نفتی کنلی ۲-۱۰ نقطه عطفی در اکتشاف میدان نفتی با ذخایر ۱۰۰ میلیون تن در منطقه کم عمیق میادین نفتی بوهای به شمار می‌رود و چشم اندازهای گسترده اکتشاف ساختارهای لیتولوژیکال در بوهای را نشان می‌دهد و اهمیت زیادی به عنوان راهنمایی برای اکتشاف در حوزه‌های جغرافیایی مشابه دارد.
بر اساس گزارش ریگ زون، وانگ دونگ جین، رییس هیات مدیره این شرکت گفت: CNOOC نقش پیشرو در اکتشاف نفت و گاز را با قاطعیت به دست خواهد گرفت و اکتشاف میادین نفت و گاز بزرگ و متوسط را به عنوان هدف دنبال می‌کند و به عمیق کردن آشنایی جغرافیایی و نوآوری فناوری ادامه داده و فعالانه افزایش ذخایر نفت و گاز و تولید را اشاعه خواهد داد و به توسعه کیفی شرکت کمک می‌کند.

منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی