۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۴۰۱۱۹

زنگنه باید درباره توتال و کرسنت پاسخگو باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کرسنت و توتال زیان های زیادی به کشور وارد کرده است و زنگنه باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.
زنگنه باید درباره توتال و کرسنت پاسخگو باشد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: برخی از مسئولان از دولت گذشته هنوز در بدنه دولت حضور دارند و کارشکنی هایی را انجام می دهند، لذا لازم است انتصابات با سرعت بیشتری انجام شود تا شاهد برخی کارشکنی ها در مسیر عملکرد دولت مردمی نباشیم.
وی گفت: دولت گذشته با استقراض مبالغی از بانک مرکزی موجب ایجاد تورم در سطح کشور شد و این تورم در ماه های اخیر، شرایط بدی را در سطح کشور ایجاد کرده است. کسانی که این وضعیت را به وجود آورده اند، باید پاسخگو باشند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین تعداد زیادی از داروخانه ها در دست صاحب منصبان است که وزارت بهداشت و درمان باید با آن برخورد جدی کند.
سلیمی بیان کرد: کرسنت و توتال زیان های زیادی به کشور وارد کرده است و زنگنه باید پاسخگوی اقدامات خود باشد. همچنین ظریف که بدون مطالعه برجام را امضا کرده باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی