۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : ۱۴۰۱۲۸

بررسی چگونگی فروش نفت در مجلس

رئیس کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این کمیسیون گفت: در این نشست درباره چگونگی فروش نفت، ساماندهی منابع انسانی، نحوه سرمایه‌گذاری، دیپلماسی انرژی و... مباحثی مطرح شد.
بررسی چگونگی فروش نفت در مجلس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    فریدون حسنوند در تشریح نشست عصر دیروز(سه‌شنبه، ۲۰ مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، گفت: در این نشست مسائلی همانند افزایش تولید نفت، وضع شرکت‌های عملیاتی، فروش نفت، نحوه سرمایه‌گذاری، دیپلماسی انرژی، ساماندهی شرایط نیروی انسانی در شرکت ملی نفت، دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، شرکت‌های عملیاتی و... بحث و بررسی شد و اعضای کمیسیون و معاون وزیر نفت، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.
وی افزود: در این نشست تأکید شد که با روش‌های تشویقی و حمایتی، انگیزه در نیروهای صنعت نفت بالا برده شود و کمیته‌ تشکیل‌شده در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه  انسانی وزارت نفت در این بازه، مشکلات مرتبط با کارکنان را حل و ساماندهی کند، البته کارکنان وزارت نفت از راه‌های مختلف با کمیسیون انرژی مجلس در تماس هستند.  
رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در نشست این کمیسیون مقرر شد کمیسیون انرژی و شرکت ملی نفت ایران دیدگاه‌های خود را درباره تدوین قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه توسعه با یکدیگر تطبیق دهند تا بتوانیم قانون جامع و کاملی در حوزه نفت و گاز با همکاری مشترک ارائه دهیم.    
حسنوند بیان کرد: در نشست دیروز، درخواست احمد مرادی، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر و تعدادی از نمایندگان جهت اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی سوءمدیریت‌ها در پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس با حضور مدیران ذی‌ربط وزارت نفت و وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی و مقرر شد ظرف مدت یک هفته، نشست دیگری برگزار شود و دیدگاه‌های نماینده درخواست‌کننده اعمال ماده ۲۳۴ و دستگاه‌ها شنیده و پس از آن گزارش نهایی تهیه و به صحن مجلس ارسال شود.

منبع: شانا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی