۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
کد مطلب : ۱۴۰۳۰۶

تبریک مدیرعامل کیش برای هفته وحدت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی آغاز هفته وحدت؛ نوید بخش همدلی و همبستگی، یاد آور بشارت دهنده وحی و پیام آور اخلاق را به تمام مسلمانان اهل تشیع و تسنن این منطقه تبریک گفت
تبریک مدیرعامل کیش برای هفته وحدت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فرا رسيدن هفته وحدت، اين ميراث گرانبهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) و بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، تبریک گفت.
در پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:
«وَ اعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ»
با نام و یاد خدای مهربان
فرا رسیدن هفته وحدت، بهره مندی از حکمت ها و تقریب مذاهب اسلامی با هدف شناخت یکدیگر بر اساس اصول مسلم و مشترکات اسلامی را به تمام شیعیان و اهل سنت تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بزرگداشت هفته وحدت و برپایی جشن و شادمانی در سراسر جهان بیانگر آرمان بزرگ و ارزشمند هفته درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت(ص) که بر برکت میلادش، چهره جهان دگرگون شده و شرک ها و نفاق ها به یکرنگی گراییده است.
هفته وحدت به معنای وحدت مسلمین، یگانگی و هماهنگی مسلمانان در سایه توحید، نبوت، قرآن و تکیه نکردن آنها بر ممیّزات مذهبی و قومی است.
بی تردید در دنیای امروز، حضور بیش از یک میلیارد مسلمان و پیشرفت و تعالیِ بی سابقه برخی از کشورهای اسلامی، به ویژه کشور ایران، زنگ خطری برای استکبار جهانی است.
تنها راه ناکام ماندن نقشه شوم دشمنان، خشکاندن ریشه های تفکر و اندیشه ضد وحدت در جهان اسلام است که این مهم با اتحاد و انسجام به دعوت قرآن و اسلام با شعار «وَ اعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» در جهان تحقق یافته است.
وحدت اهل تشیع و تسنن جزیره کیش در كنار هم و زندگی در صفا، صمیمیت و برادری و حضور در جشن ها و آئین های مذهبی تصویری زیبا از همدلی و وحدت را در این منطقه به نمایش گذاشته است و بار دیگر این هفته را به تمام مسلمانان اهل تشیع و تسنن تبریک و تهنیت عرض می کنم .
جعفر آهنگران
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای