۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۱۴۰۴۱۳

کیش میزبان نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی

نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر متمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می شود.
کیش میزبان نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر متمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدت 3 روز از سوم تا پنجم آبان در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز به کار خواهد کرد.
نخستین نمایشگاه و همایش نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر با حضور 133 شرکت داخلی فعال در بخش دولتی و خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور و نیز با مشارکت گسترده و هدفمند سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کنار سایر بخش های حوزه تامین مالی و بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش فعالیت خود را از سوم آبان آغاز می کنند.
معرفی فرصت های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران، تحلیل و فرصت یابی زنجیره های ارزش در صنایع پایین دست نفت، گاز و پتروشیمی، امنیت سرمایه گذاری در مناطق آزاد، روش های تجدید زنجیره ای تامین مالی اجرای پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی، اقتصاد صنعت آب شیرین کن در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و پیاده سازی با محوریت شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه همایش ها و نشست های تخصصی این رویداد، سه شنبه چهارم آبان  است.
همچنین چهارشنبه پنجم آبان معرفی انواع روش های تامین مالی در صنعت پتروشیمی ایران از طریق بازار سرمایه، تامین مالی از طریق بازار پول، چالش ها و فرصت های توسعه سرمایه گذاری در پروژه های حوزه انرژی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مروری بر ظرفیت های سازمان های منطقه ای و بین المللی در حوزه های انرژی تجدید پذیر، جذابیت های سرمایه گذاری در پتروپالایشگاه و روش های تامین مالی مگاپروژه ها، فرصت ها و چالش ها، سناریو نگاری و تحلیل سناریوهای شناور در امکان سنجی پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، مطالعه موردی پروژه الماس ماهشهر، معرفی ظرفیت های پارک تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و نقش توسعه فناوری های نوین در تقویت زیرساخت های پایین دستی صنعت نفت، نقش حفاری چاه های فوق طویل ERD در توسعه میدان گازی کیش و رعایت ملاحظات زیست محیطی و توریسم منطقه از دیگر برنامه های این رویداد است.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این رویداد تخصصی به نشانی Www.ifeex.ir مراجعه کنند. این رویداد بزرگ اقتصادی، توسط شرکت بهاران تدبیر کیش، طی 3 روز در مرکزنمایشگاه های بین المللی و مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.
در این رویداد علاوه بر حضور بیش از گسترده شرکت ها و بنگاه ها،  پنل ها و نشست های علمی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی