۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۱۴۰۷۵۶

راه اندازی میز خدمت الکترونیکی شرکت گاز

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز اعلام کرد که میز خدمت الکترونیک شرکت ملی گاز ایران در پورتال این شرکت فعال شد.
راه اندازی میز خدمت الکترونیکی شرکت گاز
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سیدمحمد سراجی گفت: بر همین اساس، فرآیندهای شناسه‌دار با کمک مدیریت مهندسی ساختار، شناسایی شد و به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور رسید و خدمات مورد نظر برای مردم ارائه شد.
وی ادامه داد: ۲۲ خدمت در حوزه گازرسانی توسط شرکت‌های گاز استانی، دو خدمت ستادی شامل رسیدگی و پاسخگویی به شکایت‌ها و حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و ۱۰ خدمت هم در حوزه شرکت‌های مستقل ستادی که در حال بازنگری و شناسه‌دار شدن بوده و مرتبط با شرکت‌های گاز استانی، پالایشی و انتقال گاز هستند، به مردم ارائه می‌شود.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه این خدمات به‌طور مرتب در حال بازبینی است و روزآمد می‌شوند، تصریح کرد: این اقدام از آن روست تا بتوانیم خدمات را بهینه‌سازی کنیم، خدماتی مانند طرح اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها که از سال ۹۹ آغاز شده، به‌طور کامل الکترونیکی است و به هیچ‌وجه نیاز به حضور مردم در شرکت ملی گاز نیست، ضمن آنکه می‌خواهیم خدمات دیگر را نیز به‌طور کامل الکترونیکی کنیم.
سراجی افزود: از سویی کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی و شفافیت در اواخر سال ۹۹ در شرکت ملی گاز ایران تشکیل شد تا به همه دستورعمل‌ها و بخش‌نامه‌هایی که مربوط به مردم می‌شود و منافعی از آن دارند، رسیدگی کند.
وی تأکید کرد: بر این اساس، هر قانون یا مصوبه‌ای درباره مردم و خدمات مربوط به آنها، حدود دو هفته برای نظرخواهی از مردم روی پورتال برای نظرخواهی گذاشته می‌شود، پس از اینکه نظرات مردم را جمع‌آوری کردیم، بخش‌نامه‌ها و دستورعمل‌ها را اصلاح و بعد اجرایی می‌کنیم.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران همچنین گفت: مردم هم‌اکنون می‌توانند از طریق سایت ICT.nigc.ir و میز خدمت الکترونیک به آدرس nigc.ir/services خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند و از طریق سایت به مبادی مربوطه برای گرفتن خدمت، منتقل شوند، همچنین از سایت www.mardom.ir که مربوط به خدمات الکترونیکی دولت است نیز می‌توانند خدمات خود را پیگیری کنند.
براساس این گزارش، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران حسب مسئولیت محوله، الزام‌های دولت برای توسعه دولت الکترونیکی و ارائه خدمات الکترونیکی برخط، یکپارچه، با کیفیت و شفاف به مردم، کسب‌وکارها و دیگر سازمان‌ها، «آیین‌نامه بهبود ارائه خدمات شناسه‌دار در میز خدمت الکترونیکی شرکت ملی گاز ایران» و شرکت‌های تابع را با هدف ایجاد همگونی و یکپارچگی در ارائه خدمات در میز خدمت الکترونیکی تهیه کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی