۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۱۴۱۳۶۴
با اسپاد دستگاه حفاری خشکی ۲۰۲ در موقعیت عملیاتی چاه شماره۴۸۰ صورت پذیرفت؛

نصب سومین دکل حفاری شمال در پروژه مارون

علی فروزنده مدیر پروژه مارون شركت حفاری شمال از استقرار دستگاه حفاری خشكی ۲۰۲ شركت پدكس با موفقیت در موقعیت عملیاتی چاه ۴۸۰ منطقه نفتی مارون خبر داد.
نصب سومین دکل حفاری شمال در پروژه مارون
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دكتر علی فروزنده در حاشیه اثبات عملیاتی این دكل اظهار داشت: با همت و تلاش متخصصان توانمند شركت حفاری شمال، دستگاه حفاری ۲۰۲ مستقر در محل چاه ۴۸۰ مارون در ساعت صفر بامداد مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ اثبات گردید و پنجمین بسته كاری تحت الارض پروژه مارون ١ و ٤ وارد فاز عملیاتی شد. این چاه یكی از چاههای جدیدیست كه در میدان مارون تا عمق نهایی ٤٨٦٦ متری و در مخزن آسماری برای اولین بار به صورت افقی به طول ١٠٠٠ متر  (طول بخش افقی) در این میدان حفاری خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر پروژه مارون شركت حفاری شمال در بین كلیه شركتهای حاضر در توسعه میادین ٢٨ مخزن، تنها پروژه ای می باشد كه با ٣ دكل فعال و عملیاتی در جهت انجام تعهدات قرادادی این پروژه ملی تلاش می نماید.
مدیر پروژه مارون شركت حفاری شمال در پایان ضمن عرض خسته نباشید به كاركنان پرتلاش این شركت، این موفقیت را ناشی از كار جهادی تیمی كارفرمای محترم، پرسنل زحمت كش شركت حفاری شمال و كلیه پیمانكاران این پروژه و همچنین حمایتهای مستمر مدیریت محترم هلدینگ انرژی گستر سینا و مدیرعامل محترم شركت حفاری شمال دانست و از كلیه عزیزان تشكر و قدردانی نمود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی