۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۴۲۲۱۱

مقدم سکاندار حراست شستا شد

جلسه معارفه سرپرست دفتر حراست شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با حضور علی اکبر رضایی مدیرکل حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی رستمی مدیرعامل شستا، اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران شستا در محل سالن جلسات این شرکت برگزار و مهدی مقدم به عنوان مدیر حراست شستا منصوب شد.
مقدم سکاندار حراست شستا شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علی رستمی مدیرعامل شستا با تاکید بر استفاده از جوانان و  سیاست جوانگرایی در شستا گفت:با کمک مدیران جوان شاهد تحول و جهش در همه حوزه‌ها خواهیم بود و  جوان‌گرائی در حوزه حراست می‌تواند زیرساخت‌های مبارزه با فساد و شفافیت را تقویت می کند.
وی افزود: مدیران و همکاران مجموعه حراست شستا و شرکت‌های تابعه باید یاریگر و همراه مدیران‌عامل شرکت‌ها در پیشبرد اهداف مجموعه باشند.
علی اکبر رضایی مدیرکل حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه حراست را چشم بینای سازمان‌ها و دستگاه‌ها خواند و افزود:همکاران در حراست باید تلاش کنند تا با نگاهی پیشگیرانه، از وقوع هرگونه فساد، تخلف و سوءمدیریتی جلوگیری کنند. 
وی صیانت از مدیران در مقابل فساد و تخلف را از وظایف حراست‌ها دانست.
رستمی با بیان اینکه نهاد حراست می تواند از سرمایه‌های انسانی، سرمایه مادی، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی صیانت نماید افزود:از سوی دیگر وجود نظام دیده‌بانی قوی به منظور جلوگیری از انحراف و لغزش از مسیر درست میتواند هدایتگر، راهنما و بازوی توانمند مدیریت باشد. 
مهدی مقدم سرپرست حراست شستا ضمن اشاره به رعایت اخلاق حرفه‌ای در کار حراست افزود:ما باید تلاش کنیم یک مجموعه حراست آینده‌نگر، هدف دار و با برنامه در راستای تحقق شعار مبارزه با فساد و رانت در شستا و شرکت‌های تابعه باشیم.
رضایی افزود: حراست می‌تواند چشم و گوش رئیس دستگاه باشد و با شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها از بسیاری از آسیب‌های احتمالی به دستگاه پیشگیری کند. 
مقدم با تاکید بر اینکه اصل کار حراست اصلاح است و نه تخریب، گفت:رویکردهایی چون جزئی نگری، روزمرگی، مصلحت اندیشی فردی و حادثه محوری در حوزه حراست باعث رشد سوء مدیریت، فساد، تبعیض و بی عدالتی در شرکت‌ها می‌شو و ما امروز نیاز به توجه ویژه همکاران در این حوزه داریم تا مانع اصلی این آفات باشیم.
وی انقلابی‌گری را یکی از ویژگی‌های بارز همکاران در مجموعه حراست دانست و افزود: به اعتقاد من انقلابی گری امروز همان سخت‌کوشی و تلاش مجدانه و با برنامه برای ایجاد تغییر و تحول و جلب رضایت مجموعه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی