۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۱۴۳۰۴۹

عرضه مستقیم محصولات ایرانول در شهر دزفول 

  با توجه به استقبال گسترده و بینظیر مصرف کننده گان محصولات دیزلی ایرانول D۱۷۰۰۰ پلاس و D۷۰۰۰  از عرضه مستقیم این محصولات با قیمت مصرف کننده در ادوار گذشته در شهرهای مختلف، به منظور حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، این بار طرح فروش این محصولات در اداره راه و ترابری شهر دزفول ازامروز آغاز خواهد شد.
عرضه مستقیم محصولات ایرانول در شهر دزفول 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    وحید قربانی مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات شرکت نفت ایرانول  در این خصوص گفت: به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی محصولات دیزلی که بیشتر عزیزان زحمت کش در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل کالاهای اساسی هستند و همچنین حذف واسطه ها ، دسترسی آسان گام سوم طرح عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با همکاری مسئولین شهری در شهر دزفول از امروز آغاز خواهد شد .
وحید قربانی گفت: این طرح به منظور حمایت از شبکه حمل و نقل جاده ای و رفع مشکلات پیش آمده در روند توزیع روغن های دیزلی با تاکیدات مدیریت عامل شرکت نفت ایرانول آغاز گردیده است و انشالله در آینده نزدیک گام های بعدی این طرح در شهرهای دیگر کشور عزیزمان ایران اجرایی خواهد شد.
وی در پایان افزود: امید است بتوانیم با اقدامات پیش رو و اجرای این طرح در سایر نقاط کشور رضایت بیشتر مصرف کنندگان عزیز را به ارمغان بیاوریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی