۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۴۳۰۵۱

آسمان تهران از امروز بارانی می شود

آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران از امروز بارانی می شود
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری امروز در لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، نیمه شمالی و شرق خوزستان و برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد همدان، قزوین، البرز، گیلان و تهران بارش باران، وزش باد شدید موقت و با احتمال رعد و برق در استان‌های جنوبی کشور پیش بینی می‌شود.
همچنین، بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود، فقط در بخش‌هایی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.
پنج شنبه با ورود سامانه بارشی جدید، در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. جمعه در غالب مناطق نیمه غربی کشور بارش باران و برف و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد که شدت بارش‌ها در کردستان، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، جنوب آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خواهد بود.
شنبه در بیشتر مناطق کشور بجز پاره‌ای از مناطق شمال غرب و جنوب شرق بارش باران و برف پیش بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در شمال شرق و جنوب کشور خواهد بود. امروز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران، البرز و اصفهان و چهارشنبه و پنج شنبه در اصفهان پیش بینی می‌شود. جمعه و شنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر دما ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.
همچنین جمعه در جنوب شرق، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و شنبه در نیمه شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می‌دهد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی