۱
۷
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۱۴۳۲۴۹

تکذیب دریافت حقوق مضاعف توسط مدیرعامل شرکت نفت

شرکت ملی نفت ایران در پی انتشار اتهامات بی اساس در فضای مجازی درباره مدیرعامل این شرکت توضیحاتی را منتشر کرد.
تکذیب دریافت حقوق مضاعف توسط مدیرعامل شرکت نفت
به گزارش نفت ما ،با توجه به انتشار اتهامات و شایعه های بی اساس مبنی بر تخلف مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در زمان حضور در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در یکی از پایگاه های خبری،‌ ضمن تکذیب موارد منتشر شده، به اطلاع عموم می رساند اسناد منتشره جزو مکاتبات عادی طی روال متعارف ماموریت کارمندان به نهادهای خارج از صنعت نفت بوده است. ماموریت کارکنان وزارت نفت طبق قوانین و مقررات به خارج از صنعت نفت امکان پذیر است و دکتر خجسته مهر نیز به دلیل عدم استفاده موثر از خدمات ایشان در دولت قبل و بنا به دعوت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با اخذ مجوزهای لازم به نهاد مزبور مامور گردیدند.
در روال معمول حسابداری حقوق و دستمزد بین وزارت نفت و نهادهای مختلف، حقوق و مزایای افراد مأمور بر اساس حکم کارگزینی و با لحاظ کسورات قانونی و سهم صندوق های بازنشستگی صنعت نفت توسط دستگاه مبدأ پرداخت و اعلامیه پرداخت مربوطه برای دستگاه مقصد ارسال می گردد. با توجه به محل خدمت فرد مامور، دستگاه مقصد به صورت تجمعی شش ماهه یا یکساله صورتحساب حقوق و مزایای پرداخت شده را به حساب های وزارت نفت واریز می نماید. متاسفانه به نظر می رسد خبرسازی و اتهامات و تهمت های صورت گرفته بر اساس نیات مغرضانه یا ناآگاهی پایگاه خبری مزبور از روال های اداری و مالی و حسابرسی صنعت نفت صورت گرفته و به هیچ عنوان تخلفی مبنی بر دریافت حقوق مضاعف  از دو صندوق و یا اضافه پرداختی صورت نگرفته است.
متاسفانه از زمان روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم و آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت، نویسندگان پایگاه خبری مزبور که به نظر می رسد اقدامات و انتصابات صورت گرفته در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران آنها را به اهداف پشت پرده شان نرسانده است، تلاش کرده اند تا با فرافکنی و انواع اتهامات خیالی، افکار عمومی را با خود همسو سازند تا بلکه بتوانند به مدد همراهی افکار عمومی به مقاصد نادرست خود نزدیک شوند. 
حملات و اتهامات متعدد صورت گرفته به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران خدوم این شرکت همراه با شیطنت ها و ترفندهای ناجوانمردانه رسانه ای  بوده و به منظور گمراه کردن و تشویش اذهان عمومی، تخریب وجهه وزارت نفت و در جهت کمرنگ سازی اقدامات مثبت شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه ارتباطات بین المللی، افزایش 40 درصدی فروش نفت و تحقق درآمدهای ارزی برای کشور، تولید و تامین حداکثری گاز طبیعی و سوخت زمستانی و شتاب گیری پروژهای توسعه ای  صورت می گیرد.
لذا با توجه به موارد پیش گفته، بار دیگر ضمن تکذیب اتهامات وارد شده، شکایت و پیگیری قضایی افترا زنندگان را نیز حق قانونی خود دانسته و به اطلاع ملت غیور ایران و همکاران صنعت نفت می رسانیم که جوسازی های رسانه‌ای هیچ خلل و تاثیری در اراده مدیریت شرکت ملی نفت ایران در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی در حوزه انرژی و خدمت به ملت بزرگ ایران نخواهد داشت.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن
ضربالمثلی است که میگوید چیزی که عوض داره گله نداره، در دولتهای قبل هم به همین روش اتهامات را نثار مدیران وقت میکردند، این آشی است که دست پخت جناح به اصطلاح اصولگراست که اکنون کمی هم باید خودشان نوش جان کنند.
متاسفم برات نفت ما
فقط خبر خودت دروغه
شرکت نفت دزفولی
شرکت نفت بی سوادها
مهدی
حتماً دزفولی ها یه کاریت کردن که انقدر از دستشون شاکی هستی؟! 👌
مهدی
با سلام خدمت تمامی مدیران شرکت ملی نفت، با این شایعه پراکنی ها چیزی دستگیرتون نمیشه، انسانی پاک دست تر از محسن خجسته مهر در شرکت ملی نفت ایران وجود نداره، چون از مهندس خجسته مهر مشکلی نمیبینن، ناراحت هستند.
مهدی
بار آخرت باشه در مورد دزفولی ها حرف بی خود میزنی، دفه دیگه میبریمت دزفول میدیمت دست.......... 👌😭
همش دروغه وسفسطه گری
واقعا فقط خودتان باور کنید که اوجی با خجسته مهر با 40 میلیون تومان سقف حقوق نفت دارن زندگی میکنن؟
آقای .......... ما که BMW اهدایی ناموران رو دیدیم حالا شما بهانه بساز که فیشها صحت نداره
خدا که شاهده
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی