۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۱۴۳۳۱۶

سایت افشاگر رفع “فیلتر” شد

امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ پایگاه خبری “اقتصاد سالم”که در حوزه ی افشای فساد مالی و مبارزه با مُفسدان اقتصادی دانه درشت فعال است پس از ۲۱ روز فیلترینگ و مسدودی، رفع فیلتر شد.
سایت افشاگر رفع “فیلتر” شد
به گزارش نفت ما ،این سایت از حدود یک سال پیش فعالیت خود را با هدفِ حمایت از حقوقِ مردمِ ایران با سردبیری “مجید معتمدی” آغاز کرد و تمرکزش بر مبارزه با فسادِ مالی یقه سفیدان به ویژه برخی از مدیران ارشد دولتیِ مُفسد و برخی به اصطلاح آقازادگانِ فاسد و رانتی است.
همچنین صیانت از منافع ملی ایران زمین و کمک به توسعه ی اقتصادی و فرایندِ بازیابیِ قدرتِ تاریخیِ این کُهن سرزمین و ادامه ی راه و اندیشه ی قهرمانانِ شهیدِ این دیار به ویژه ۲ فردِ مهم و تاثیرگذار در این حوزه در سده های اخیر عالیجنابان “میرزاتقی خان فراهانی (امیرکبیر) و ژنرال قاسم سلیمانی”، از اهدافِ اصلی این پایگاه خبری است.
این سایت در طول مدت کوتاه گذشته از آغازِ فعالیت خود چند پرونده ی بزرگِ فسادِ مالی به ویژه در حوزه ی “صنعت و معدن” را افشا کرده که این موضوع البته به مذاقِ اصحابِ قدرت و ثروت خوش نیامده و واکنش آنها و اقداماتی همچون تطمیع و سپس تهدید به رُبایش، حذفِ فیزیکی و تهدیدِ جانیِ خبرنگاران این پایگاه خبری و ۲ حمله ی سایبری سنگین به این رسانه را به دنبال داشته است…
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی