۴
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۱۴۳۴۵۳
انصاری نیک خبر داد:

تولید در پتروشیمی مرجان از سر گرفته شد

دکتر سپهدار انصاری نیک، مدیر عامل پتروشیمی مرجان گفت: واحدهای هوا و متانول این مجتمع صنعتی که به دلیل محدودیت های ناشی از مصرف بالای گاز جهت پوشش سردی هوا درکشور از سرویس خارج شده بود مجدد در مدار تولید قرار گرفته ودر حال حاضر شرایط تولید این واحد با حالت عادی در جریان است .
تولید در پتروشیمی مرجان از سر گرفته شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، دکتر سپهدار انصاری نیک، مدیر عامل پتروشیمی مرجان گفت: واحدهای هوا و متانول این مجتمع صنعتی که به دلیل محدودیت های ناشی از مصرف بالای گاز جهت پوشش سردی هوا درکشور از سرویس خارج شده بود مجدد در مدار تولید قرار گرفته ودر حال حاضر شرایط تولید این واحد با حالت عادی در جریان است .
وی افزود: در پی توقف ایجاد شده و نیز به لحاظ استفاده و بهره برداری از فرصت پیش آمده بخش مهمی از تعمیرات سالانه مجتمع در این بازده زمانی انجام گرفت.
وی اظهار کرد: امیدواریم با توجه و عنایت ویژه وزیر محترم نفت و شورای معاونان این وزارتخانه  برنامه کوتاه مدت و فوری برای کاهش مصرف گاز متان در بخش سوخت خانگی انجام گیرد تا سال آینده شاهد قطع خوراک متان برای صنعت صادراتی و ارز آور پتروشیمی نباشیم.
وی اضافه گرد: شرکتهای پتروشیمی آمادگی دارند تا در راستای مسئولیت اجتماعی به برنامه های وزارت نفت برای کاهش مصرف گاز متان بطور جدی کمکهای مالی  نمایند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ایمان
درود بر این مدیر دلسوز و زحمت کش
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی